"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 27 juni 2012

Dancing children

Even iets dat ik tussendoor wilde proberen: met kraft werken.
Bleek alleen dat ik geen fatsoenlijk wit potlood had. (Denk je toch echt wel genoeg materialen te hebben...)
Toch geprobeerd en dit is het geworden:


Detail tekst:

De stempels zijn van Indigoblue, Stampers Anonymous, Artemio en een ander merk, wat ik nu zo gauw even niet weet.
Gewerkt is er met Memento zwart, diverse kleuren bruine chalk-inkt van Sirius en natuurlijk kleurpotloden. Het geheel is op aquarelpapier geplakt dat is aangezet met Shaded Lilac Distress inkt.
Het kan zijn dat ik er later nog met een wit potlood her en der overheen ga, daarover twijfel ik nog...

Creatieve groetjes, Gerrina

4 opmerkingen:

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina