"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 31 juli 2012

Tuin beplanten / to plant a garden...

We zijn heerlijk op vakantie geweest in Normandië en gisteren laat teruggekomen.
Voordat we weggingen was ik met het al wat lekkere weer vooral buiten aan het genieten en niet zo heel veel binnen aan het stempelen, plus natuurlijk alles klaarmaken voor de vakantie...
Tussen alles door door had ik toch heel veel zin om weer eens een bloemenkaart te maken. En dan een met kleuren die ik niet zo vaak gebruik. Dus een snelle kaart deze keer gemaakt.
Omdat het niet heeft gewerkt deze tijdens mijn vakantie te laten plaatsen door Blogger en ik op vakantie voor deze post geen tijd meer had (te veel aan het genieten, bekijken en doen), laat ik deze nu nog maar even hier zien:



De stempel (Hero Arts) beïnkt met verschillende kleuren en deze afgedrukt. De tekststempel (Art Specially) 2x gestempeld met de stempellineaal een keer met groen en een keer met donker. Ook de vogels (Art Specially)een keer met twee kleuren donker, een keer met twee kleuren wat lichter en nog een keer met maar een kleur gestempeld. De randen van de kaart aangezet met groen en op een groene kaart geplakt.

Op vakantie heerlijk veel ideeën opgedaan en ik ben nog aan het werken aan het vakantieboek. Dat wordt de komende 2 weken verder gevuld omdat we dan heerlijk met z'n 3-en vrij zijn... Het resultaat zie je later wel weer voorbijkomen!

Creatieve vakantie groetjes, Gerrina

Met deze kaart wil ik meedoen bij:
fashionablestampingchallenges

7 opmerkingen:

  1. hij is weer mooi geworden. Zo te horen heb je een hele goede vakantie gehad. Het is jullie gegund hoor.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loving your pretty card and its beautiful stamping, x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je een fijne vakantie had! Je kaart is een erg mooie tuin geworden. Kom je even je kado kiezen?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé ja, tijdens de vakantie doe je zoveel geuren en kleuren op en herladen de batterijen... een hele mooie, leuke kaart is het geworden!

    Grtjs Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty card! Thank you for joining us at FSC. Best, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina