"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 2 augustus 2012

Vakantieboek / Journal

Vandaag laat ik je graag de voorkant van m'n vakantieboekje zien.
Deze heb ik op vakantie gemaakt, met een minimum aan spulletjes die ik meegenomen had: 3 sheets met clearstempels, wat papier en vellum, 7x inkt, een paar pennen en natuurlijk een schaar...


En zo zag deze eruit voordat ik met een pen "tekeer ben gegaan" en 'm op 't boek geplakt had:

De schelp is op vellum afgedrukt en aan de achterzijde bewerkt, zodat het mooi wit werd en als enige verhoogd opgeplakt.
Het was heerlijk dit te maken en vooral ook de reacties te zien van mensen die nog nooit gestempeld hadden....

Hoop dat jij ook kan genieten van de zomer en misschien wel van een paar vrije dagen?
Ik heb vanmiddag in de tuin voor het eerst een eekhoorntje gezien. Deze was lekker aan het eten van onze hazelaar, maar ook al een voorraadje aan het aanleggen:













Super toch om dat vanaf je luie stoel in je eigen tuin te kunnen zien!

Creatieve groetjes, Gerrina

Hiermee wil ik graag meedoen met de uitdaging bij:
Art Specially frends Art Journal

6 opmerkingen:

  1. Hi gerrina, je pagina is schitterend. mooie kleuren. Maar ook super mooi is het eekhoorntje. Wat is dat genieten geblazen en wat een schitterende foto's. Wij hebben bezoek van ze en dan komen ze eten uit de pindakaas pot die in de tuin hangt en van de pindanetjes. Ook zo leuk om te zien. Maar deze is geloof ik echt niet bang. SUPER. Dat is pas echt genieten.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fabulous fusion of colours Gerrina

    Great pictures of the squirrel as well, I will find them fascinating little creatures, we have a few in our garden as well.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je benoeming tot blog van de week bij de creatiev zebra.

    Groetjes Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige pagina, ik kom helemaal in vakantiestemming

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi gemaakt, ik vindt de huisjes boven aan de pagina super, is dat een stempel??
    En dan de eekhorn, geweldige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig gemaakt...en wat kan een pen een toevoeging zijn hè!! geeft altijd zo'n extra dimensie aan de pagina!

    Dank je wel voor het meedoen met de ASF uitdaging.
    Lieve groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina