"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 27 september 2012

Bedank-label / Thanks tag

Mijn vader en moeder springen hier af en toe bij als het onregelmatige rooster van mijn man en mijn hobby eens een keer met elkaar botsen. Zo ook 2 zaterdagen terug. Mijn moeder kwam gezellig naar hier en is met onze dochter naar het hockeyen geweest. Om haar te bedanken had ik een product uit de streek gekocht; amandelmeel, gemalen en samengesteld op een molen in de buurt. Ik kreeg het mooi ingepakt mee, maar daar moest natuurlijk ook een label bij:


Detail:

Voor dit label verschillende masks van Joy (kleine A6 groene) gebruikt met DI. De damesstempel van De Stempelwinkel met Memento paars afgedrukt en de tekst en swirls van Fiskars met rode Memento gestempeld.

Aan het bedankje:

Gelukkig vond mijn moeder het een lekker idee, dus binnenkort kunnen zij en mijn vader van een zelfgebakken amandelcake genieten...

Creatieve groetjes, Gerrina



Hiermee doe ik mee bij:
Simon Says Stamp challenge: anything goes
Sunday Stamper week 224: Behind the mask
De creatieve Zebra: challenge 30 anything goes

5 opmerkingen:

  1. GORGEOUS!!!! THanks for joining in with the Sunday Stamper... hope you feeling better now x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie tag gerrina, wat een mooie "vrouwen"stempel.
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een moeder kan met zo 'n creatieve dochter alleen maar blij zijn! Mooi werkstukje.

    Grtjs Patrice

    Terug van weggeweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina