"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 23 november 2012

Nog 'n geboortekaart en sneakpeak/ another birhtcard and sneakpeak

Voor een collega en zijn vrouw een kaartje gemaakt voor de geboorte van hun dochter:


Voor deze kaart dezelfde stempels gebruikt als deze kaart; baby en eekhoorn van Eline, teksten MD en kleine eekhoorntjes van Pergamon.
Eerst de baby met eekhoorn en de teksten gestempeld. Daarna de eekhoorns met clear geëmbossed. Na het embossen zijn op deze kaart lekker felle tinten gebruikt, waarbij ik met maskingtape/papier de kaart in vakken heb verdeeld. Ik heb gezocht naar een manier om met die techniek een afscheidingslijntje te kunnen maken en dat is aardig gelukt... Nog een zigzaglintje erop geplakt en dat was het...

Een heel ander effect weer. Ben benieuwd welke jou meer aanspreekt!


Morgen is er een bijeenkomst én reünie van De Stamping Angels. Er worden altijd kadootjes gemaakt en deze keer hebben we allemaal een kaart met dezelfde afmetingen voor elkaar gemaakt, zodat we er naderhand een boekje van kunnen maken.
Het is nog maar een nachtje en dan mogen ze echt gezien worden, maar vooruit; toch maar een sneakpeak:




Creatieve groetjes, Gerrina

6 opmerkingen:

  1. leuke kaart. ik vind de andere mooier. kwestie van smaak. of je nou van SU houd of niet kom gewoon gezellig kijken wat ik daar maak. dan hoef je me niet meer te missen. ik vind het gezellig als je komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke babykaart zeg, wat is dat toch leuk om met verschillende vlakken te werken. Veel plezier morgen, ik geloof dat je daar veel werk aan hebt gehad.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful colours in your background! Trace x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig mooie kaart,
    ik heb ook naar de andere kaart gekeken en vind de andere iets mooier,
    maar dat is mijn mening en iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak
    je kaartjes vind ik alle twee wel heel mooi gemaakt en bij het tweede kaartje heb je goed de afscheidingslijn gemaakt.

    ggroetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes en hele mooie achtergronden.
    gr. Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en lekker vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina