"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 31 december 2012

Gekregen kerstkaarten / received Christmas cards

Natuurlijk heb ik ook een foto gemaakt van de schitterende gestempelde kaarten die ik in de brievenbus vond:

Van Rosita (Heel uitzonderlijk; zij maakt eigenlijk geen kerstkaarten):

van de Stamping Angels:

Angelika:
Corrie:

Francina:
Grietje:
Herma:
Ineke:
Jeannie:
Lisetta:
Marjolein:
Mascha:
Paulien:
Petra:
Yvonne:

Wat een prachtkaarten! Voel me heel erg verwent met zoveel moois!

Ze staan te pronken in de woonkamer en ik geniet er elke dag van...

Creatieve groetjes, Gerrina

4 opmerkingen:

  1. Wow, Gerrina. Wat heb je schitterende kerstkaarten gemaakt. De ontvangers zullen ze vast te pronken hebben gezet.
    En wat leuk dat je zo veel zelfgemaakte kaarten hebt ontvangen.
    Ik wens je een heel gezellige avond en een goed en creatief 20131
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch, als je zoveel zelfgemaakte kaarten mag ontvangen. Dat is iets om echt van te genieten!
    Ik wens je al het goede voor 2013, gezondheid, geluk, veel plezier en veel creatieve inspiratie! Dank je wel voor al je lieve berichtjes op m'n blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes heb je gekregen. Is de foto van jou nnieuw! Erg leuke nml,

    fijne avond en hopenlijk tot volgend jaare ergens bij een workshop!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina