"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 24 december 2012

Panpastel kerstkaarten in serie / Panpastel christmascard in a series

Bij de Stamping Angels groep maken we ook een kerstkaart voor elkaar. Omdat ik voor de groep en voor familie en vrienden uiteindelijk best veel kerstkaarten moet maken, heb ik er voor gekozen om voor de Stamping Angels een serie te maken. Dit is ´m geworden:


En met flits om de glinstering te "vangen":

En de binnenkant:

De hele stapel bij elkaar:



Eerst 1x de kerstboom (michael Strong; met dank aan de overname van Herma!) gestempeld en met goudkleur EP van WOW geëmbosd.
Daarna gemaskerd en de tweede boom met Versamark gestemmpeld en met bronze Sternenstaub van Heindesigns geëmbosd. Daarna een sneeuwvlokmask (Tattered Angels) gebruikt om met Panpastels (orange en titanium white) de achtergrond te kleuren. Bespoten met goudkleurige glimmermist (Tattered Angels) en goed laten drogen. Daarna de afgedrukte kerstbomen weer gemaskerd en de tekst (Family) met Memento rich chocola gestempeld. Alles gemat op bronze kleurig spiegel karton en het op de kaart geplakt.

Ben benieuwd wat de Stamping Angels ervan vinden, maar ook wat jij ervan vind...


Creatieve groetjes, Gerrina

Hiermee doe ik mee bij:
Divas by design:66-anything goes

7 opmerkingen:

  1. Veel werk dus! Maar echt heel erg mooi. Die kerstbomen komen super mooi uit zo.
    Leuke achtergrondstempel ook.
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi Gerrina! fijne feestdagen,

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerrina, wat een mooi effect! Ik vind 'm prachtig!!!
    Ook wilde ik je heel fijne feestdagen toewensen.
    Warme groet, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij hebt een ieder geval werk gehad ,maar ik vind ze heel mooi.
    de beste wensen
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaartjes en veel werk ervan gemaakt.
    Fijne feestdagen Gerrina,
    Lieve groetjes Nellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaarten, heel leuk als serie. Het is inderdaad een flink werk altijd, hè. Heb dit jaar ook met kleinere series gewerkt, maar ik ga in het vervolg ook wat grotere series doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor deze mooie kaart. In het echt kunnen bewonderen is altijd fijn :-)
    Een heel gelukkig 2013 Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina