"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 4 februari 2013

Valentijn / Valentine

Natuurlijk kon ik het niet laten om tussendoor weer een CaS-kaart te maken. En dit keer heb ik het me moeilijk proberen te maken door 3 uitdagingen te combineren.
Bij LIM vragen ze Kraft & Kreme. Bij MCSC is deze keer een sketch aan de beurt en bij het nieuwe challengeblog CAS on Sunday (wat ik meteen maar voor mezelf heb omgedoopt tot CoS; CASos vond ik niet staan...) is de eerste uitdaging Valentijn.
Dit is waar ik uiteindelijk op ben gekomen:


Detail:


Werkwijze:
Als eerste een gedeelte van een cirkel uit kraft geknipt. Daarop met een (niet schrikken; ik gebruik van alles als stencil/sjabloon...) randje van een cupcakeje van de Xenos en VersaMagic Cloud White gesponst. De randen gedistressd. Met de mal die ik hier al eerder gebruikte een hart geknipt uit marmerkarton en daarop hartjes (een gedeelte van een stempel van Eline babies) met DI Scattered Straw gestempeld. Nog een hart geknipt van een mal (Kruidvat)en deze weer met het cupcakerandje en Versa Magic Cloud White gesponst. De tekststempel (Joy Crafts)met DI Frayed Burlap rechtstreeks op de kaart gestempeld. Met een stoffen hartje, (Ik vond zo gauw geen mooi rond hartje tussen m'n groeiende stempelverzameling, hoe kan 't?) dat ik met dubbelzijdig tape op een acrylblok heb geplakt en DI Frayed Burlap twee hartjes gestempeld en met DI Scattered Straw nog een keer over de tweede gestempeld. Alle randjes nog gesponst met bijpassende inkt en alles opgeplakt.

Hoop dat jullie deze ingetogen Valentijnskaart leuk vinden. Wie weet dat ik er toch nog een rood hartje en geel koperen bedelplaatje met hartjes opplak voordat ik deze verstuur.

Terwijl ik dat hier schrijf bedenk ik me dat het hartje nog op het blok geplakt zit; dat ga ik er gauw afhalen, voordat ik dat blok niet meer kan gebruiken...


Creatieve groetjes, Gerrina


Deze kaart doet mee bij:
Less is more: Kraft & Kreme
CAS on Sunday: Challenge #1, Be Mine Valentine
Mi Cas es Su Cas: Challenge #13 Sketch
De Creatieve Zebra: #5 Valentijn
Challenges 4 Everybody: #13 Anything Goes

28 opmerkingen:

  1. What a very elegant Valentines card Gerrina and love the colours.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart
    en wat ben jij vindingrijk
    ik heb met volle verbazing gelezen hoe je de kaart uiteindelijk hebt gemaakt
    voor mij ben jij al een winnaar
    alleen al hoe je met verschillende middelen toch zo`n prachtige kaart hebt gemaakt
    ja echt suuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. All that work really paid off...you've created a beautiful card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Je bent wel inventief geweest zeg, maar het is het allemaal waard geweest :)
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik herkende de sketch meteen: ik heb hem ook al klaar lihggen en plaats hem van de week. Zo leuk weer heel anders uitgevoerd. het is inderdaad leuk om zelf stempels te maken, uit dat foam wat je gewoon bij Zeeman koopt.

    Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig. Leuk dat je weer mee doet bij mcsc

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Gerrina,
    geweldig gemaakt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit heb je wederom heel mooi gedaan, super! Leuk dat we je alweer terugzien bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow!! This is so gorgeous!! I love the neutral colors you've used and the hearts!! :) Thanks for joining us on our very first CAS on Sunday challenge!! Hope you'll play again next time! HUGs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik vind hem wel iets hebben is eens wat anders dan rood.
    Hij is zelfs heel mooi.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The effect of your stencil is super Gerrina!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap, een ingetogen schoonheid. Ik durf te wedden dat iemand die niet thuis is in de kaartenwereld denkt dat deze kaart op 1,2,3 klaar is. Maar dat maakt het net eens zo speciaal.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Gerrina you've created a wonderful cream & kraft creation for LIM. Beautiful design, love the hearts. Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. love the layers of hearts and the super soft colours are beautiful trace x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuek kaart geworden Gerrina

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. great card gerrina

    Thanks for joining us for the 2nd birthday celebrations!
    Jen xx
    "Less Is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie uitwerking van de sketch. Bedankt voor je deelname bij MCSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo, ik ben weer bij. Wat een prachtige kaarten en werkstukken heb je gemaakt de afgelopen tijd en nu zijn we lekker collega's ook, fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi in deze combinatie van kleuren!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, wat grappig dat we vlak bij elkaar wonen...:-)
    Mijn man komt oorspronkelijk uit Nuenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje.....3 uitdagingen in 1 kaart; wat knap!! Ik vind Ć©Ć©n uitdaging altijd al moeilijk!! Het is je prima gelukt, mooie kaart!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ga jij maar lekker door met je CAS kaarten Gerrina!!! Vind ze altijd een lust voor het oog; ook deze weer (en stiekem ben ik wel een beetje jaloers *lol*).
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank jewel voor het compliment; zit hier gewoon te blozen!!!
      Mag ik dan jalours zijn op jou inkleurkunst?

      Verwijderen
  23. Heel leuk, weer eens wat anders dan roze of rood.

    groetjes,
    Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan MCSC.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Ben ook gelijk volger van je geworden.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina