"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 16 augustus 2013

Bloemenslingers / Flowergarlands

Omdat het vandaag weer een heerlijke buiten-dag lijkt te worden, wat bloemenkaarten hier.
Ik ben aan het spelen geweest met meerdere kleuren inkt direct op de stempel te zetten en zo af te drukken:


De eerste in roze/oranje tinten gehouden. De inkt die ik heb gebruikt is Memento. 


Een heel ander effect op een blauwe en een paarse achtergrond. En aan het spelen geweest met andere vormen om te kijken wat dat voor effect heeft en andere mogelijkheden geeft... Op het paarse alleen met Versamark gestempeld voor een ton-sur-ton-effect.

Niet ingewikkeld, maar heerlijk om eens snelle kaarten te maken en te zoeken naar andere effecten en vormen...

Vandaag wil ik ook mijn nieuwe volgers Kay en Corrie welkom heten! Ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren!


Een fijne, zonnige dag en
Creatieve groetjes,
Gerrina

7 opmerkingen:

  1. lovely makes and love the colours of the first x x hugs xtrace x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the banners - I'd love for you to link up at 52 Card Pickup again this week!

    http://www.oldbackporch.com/2013/08/52-card-pickup-233.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten,en leuk die tekst op de eerste kaart!
    Fijn weekend! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten Gerrina, leuk om zo een beetje te experimenteren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enige kaart Gerrina.
    Zojuist zie ik dat jij een stans van Crealies rijker bent geworden.
    Veel plezier ermee!
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina