"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 27 november 2013

Viva Las VegaStamps! DT Try out

Op het blog van Viva LasVegaStamps is een DT-call. Met deze post solliciteer ik daar, omdat zij zoveel mooie heel veel verschillende stempels hebben waar ik heel graag mee zou willen werken!! Ik heb niet veel stempels van Viva LasVegaStamps en heb nog geen van m´n werken met deze stempels laten zien, maar dat komt binnenkort...
Dit zijn de werken van de afgelopen tijd die ik daarvoor wil laten zien, en, misschien vind jij het ook leuk om deze verschillende dingen nog eens bij elkaar te zien?
There is a design team call at the Viva LasVegaStamps blog. And with this post I´m applying, because I would love so much to work with the beautiful and so diverse stamps they have! ! I don´t own that many Viva LasVegaStamps, and I didn´t show any of my work with these stamps yet, but that will change soon...
These are the makes I want to show for the DT call, and maybe you don´t mind seeing these different makes again together?




 Lijkt jou dit ook leuk? Hier vindt je meer gegevens.


Een korte post tussendoor, ik ben gauw weer terug met iets nieuws...
A short post this time, I´ll be back with something new soon...

Creatieve groetjes,
Gerrina


3 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met je sollicitatie Gerrina...je hebt er mooie kaarten voor uitgezocht! Blijf fan van die middelste!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All three are beautiful Gerrina, great combination of images and colours. Goodluck ! Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bovenste is waanzinnig. De middelste niet helemaal mijn ding. En de onderste is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina