"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 28 februari 2014

Bijzonder / Special

Omdat ik deze week elke dag al iets heb laten zien, doe ik dat vandaag ook weer. Voor de uitdaging bij Crazy for CAS worden doilies gevraagd en bij Addicted to Stamps and More CAS. Die twee heb ik hierin gecombineerd:
Because I showed you something every day of this week here, I do that again today. The challenge at Crazy for CAS is doilies and at Addicted to Stamps and More CAS. I combined those two in this one:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Maya Road, My Minds Eye, Boekenvoordeel
Inkt: Memento oranje en paars, Versafine zwart


Misschien dat je het gisteren niet gelezen hebt, maar ik zit in het designteam van het spiksplinternieuwe challengeblog Time Out Challenges!! Een heel nieuw challengeblog met elke twee weken een nieuwe en andere uitdaging en een super getalenteerd internationaal DT, waar ik graag mee ga samenwerken!
Ik zou zeggen maak eens kennis met het blog en de teamleden, dit is de link:Time Out Challenges
Maybe you missed it yesterday, but  I am a member of the  Design Team of the brand new challengeblog Time Out Challenges!!  A brand new challengeblog with a new and different challenge every two weeks and a super talented, international DT, where I am so glad to work with!
I would say take a peak at the blog and meet the teammembers, this is the link:Time Out Challenges




Een warm welkom voor de nieuwste volger en teammaatje bij Time Out Challenges: Bev
A warm welcome to the newest follower and teamie at Time Out Challenges: Bev



Creatieve groetjes, 
Gerrina

Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Crazy for CAS: Challange #38 Doilies
Addicted to stamps and more: Challenge #84 CAS
CAS-Colours and Sketch: challenge 63 Sketch




11 opmerkingen:

  1. Great card Gerrina, love the colour/layout and sweet little doily too :) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en eenvoudig kaartje ,je moet er maar opkomen.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerrina,
    wat een leuk nieuws zeg! Kan me voorstellen dat je een rondedans maakte toen je het hoorde!Ik ga kijken bij het challenge blog, natuurlijk.
    Je kaart is een plaatje!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent lekker bezig zeg. Ik heb de uitdaging even laten schieten, al had ik wel een mooie dolly om te stempelen. Mooi geworden wat is er toch veel mogelijk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een hele mooie en chique CAS kaart geworden, Gerrina.
    Wens je succes bij alledrie de challenges.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben niet van de doily's maar jij hebt er wat moois van gemaakt! Ja ik had het gezien Gerrina, nogmaals gefeliciteerd erg leuk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig stijlvol kaartje Gerrina, dollies doen het altijd erg goed op kaarten vind ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I adore those colors together Gerrina. A very elegant and femine card. Thanks for joining us this week at ATS&M.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The colors and doilies are so pretty! It's an excellent CAS card. Thanks for sharing it with us at CAS - Colours and Sketches! I hope you'll join us again soon for another challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pretty card - love the colors! Thanks for joining us at CAS Colours & Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely CAS card, great colours and soft look. Thanks for joining the fun at ATSM. Monika

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina