"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 21 september 2014

Tijd vliegt / Time flies

Vandaag nog een kaart voor de uitdaging bij Art Journey van deze maand. En weer het thema kleine vierkantjes gecombineerd met "de tijd" (ik vond het zoo leuk...):
Today again a card for this months challenge at Art Journey. The theme Little squares again combined with "the time" ( I enjoyed it so much...):




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Art Journey Clocks en Bird boy
Pons: EK succes inch-pons
Inkt: Versafine black onyx, DI Salty ocean, Mowed lawn, Aged mahony, Wild honey en Barn door
Overige: blendingtool,  wit cardstock


Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Art Journey Design-Teamchallenge: 49 Kleine vierkantjes

9 opmerkingen:

  1. Erg gave kaart! Die stukjes zijn zo mooi gerangschikt en de tak en kleuren zijn er geweldig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart. Heel creatief en leuk bedacht.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn gevoel wipt heen en weer bij deze kaart...aan de ene kant vind ik het super bedacht en uitgevoerd en aan de andere kant vind ik de layout druk overkomen...ik neig toch naar de super kant Gerrina!
    Fijne zondag verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gevoel had ik ook een beetje, Alie, maar geprobeerd net minder vierkantjes en dat zag er raar uit, dus toch hiervoor gekozen... Groetjes, Gerrina

      Verwijderen
  4. Alweer zo'n mooie bijdrage, bedankt Gerrina!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very distinctive! Such a colourful and creative card and I love that sentiment - beautiful work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje weer Gerrina....het lijkt wel een puzzel met zoveel vierkantjes...maar een heel leuk effect geeft het...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een creatieve uitwerking, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi gedaan! leuk dat je weer mee doet...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina