"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 8 juli 2015

Warme workshops / Warm workshops

Sorry, no english translation, please use the translationbutton on the right side...


Afgelopen zaterdag was ik, zoals ik al eerder hier schreef, naar workshops. Dat waren twee workshops door Hermine Koster in De Stamping Cottage. Het was heel gaaf om daar binnen te komen en rondkijkend te zien dat ik bijna iedereen van de groep al kende; het werd dan ook heel gezellig, terwijl er hard doorgewerkt werd en iedereen het steeds warmer kreeg... Buiten steeg de temperatuur sneller als binnen, gelukkig maar, want Hermine had twee mooie workshops met veel verschillende technieken, die hele mooie kaarten opleverden.
Dit is de kaart die ik 's ochtends heb gemaakt:



En na een pauze en natuurlijk rondkijken tussen de mooie stempels (waarvan er toch weer in m'n mandje verdwenen:) ) is dit de kaart die ik 's middags maakte:



Helemaal af had ik 'm niet, omdat de stempel die ik er eerst op gedacht had niet mooi uitkwam (door de warmte hebben we een iets andere volgorde voor de kaartopbouw gebruikt) en de tweede, het prinsesje, nog iets anders nodig had. Dat zijn thuis de drie vellum-rondjes geworden, waardoor zij net iets meer naar voren komt.


Het was een warme maar oh zo geslaagde dag! Heerlijk om weer eens op een andere manier te werken en je daardoor en door iedereen verder te laten inspireren... En natuurlijk om zo veel bekenden te zien en met elkaar te kunnen praten!



Creatieve groetjes,
Gerrina

3 opmerkingen:

  1. Lovely colourful pieces of artwork today Gerrina, especially like the one with the bird.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op een dubbele manier dus een "warme" dag geweest Gerrina...en zo te zien weer geslaagde workshops van Hermine!
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina