"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 11 augustus 2015

Meisje of jongen? / Girl or boy?

Nog steeds niets af dat ik hier kan laten zien...het is zulk lekker weer, dat we veel op pad zijn en aan het genieten!
Maar ondertussen zit ik natuurlijk niet stil. Ik ben aan de slag gegaan met wat grotere projecten, geen kaarten dus, en die hebben wat meer tijd nodig, zeker als ik ze zo overal tussendoor doe en het steeds een tijd moet drogen... Zodra ik een project af heb zal ik ze hier laten zien.
Dus laat ik vandaag eens wat kaarten zien die ik lang, lang geleden gemaakt heb. Hoe je stijl en technieken in zo'n periode heel veel veranderen blijkt daaruit heel goed!
Dit zijn twee geboortekaartjes uit "de oude doos" Hoop dat je dit leuk vind om te zien...
I still haven't finished anything that I can show you here....it is perfect weather here, so we are outside and on the road a lot enjoying the summer!
Ofcourse I am bussy in between that all. I am working on some larger projects (no cards), and they take more time, for sure when I work on them now and then everyday and they have to dry inbetween aswell... When one of the projects is finished I'll show it here.
So I show you here two cards that I made long, long ago. They clearly show how your style and the techniques change over such a long period! 
These are two babycards from way back, hope you like seeing them...


Een jongenskaart:



En natuurlijk ook een meisjeskaart:


Beiden met wit EP geembosst en daarna gesponst met DI.
De gebruikte stempels zijn Baby met eekhoorn van Eline, teksten van MD en kleine eekhoorntjes en poppenmeisje van Pergamon. Papier van de Action, het hart van de Xenos van heel erg way back. Het labeltje gemaakt met een pons, evenals het randje aan het labeltje. Het lint en draad zijn uit eigen voorraad.


Creatieve groetjes, 
Gerrina


5 opmerkingen:

  1. Geweldig wat is dit leuk om te zien hoe stijl en technieken kan veranderen.
    Toevallig kwam ik vandaag ook een doos tegen waarin kaartjes zitten die ik nooit verstuurd heb.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuke geboortekaarten Gerrina!
    Vooral de eerste voor een jongetje vind ik erg mooi, zo leuk met die lieve eekhoorntjes.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. They are both so adorable. Love the little squirrels. The white is so effective.
    Hugs Flo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten Gerrina. Geweldig om te zien dat stijl en technieken veranderen, en dat dit niet alleen bij mij zo is :)
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such sweet baby cards, Gerrina ... fabulous inking! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina