"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 16 september 2026

Op weg naar...2 / On the way to...2

Ik gebuikte dezelfde dames stempel uit de vorige post om haar lekker langs het strand te laten lopen. Ook lekker verkoelend op een warme dag...
Ik gebruikte bijna dezelfde materialen, maar maakte het veel meer CaS:

I used the same lady stamp from the last post to let her walk along the beach. Also so nicr and coolong on a hot day...
I used the same materials but ceated a much motr CAS design:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Onbekend
Inkt: Versafinr Clair Nocturne, DI Tattered rose, Salty ocean, Rusty hinge, Pumice stone en Wild honey
Overige: Stempel- en maskerpapier, blendingtool, rood en zwart Stabilo All potlood, kwast en water en zwarte fijnschrijver



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met dit project doe ik mee bij:
I am entering this project at:
CAS on Friday: #342 Sea
Creative friday: #420 CAS
Pammie's Inky Pinky challenges: #2637 Anything goes
Lil Patch Crafty Friends challenge: #285 Anything goes
Creative Fingers: #329 Anything goes
Just Us Girls: #839

2 opmerkingen:

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina