"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 12 augustus 2015

Mooi Nieuws! / Great News!

Even een bericht tussendoor dat ik nu eindelijk mag vertellen en wat ik met moeite voor me heb kunnen houden:

Vanaf vandaag ben ik lid van het Guest Design Team bij Chocolat Baroque!

Gaaf toch! Samen met nog vijf anderen gaan wij zorgen voor nog meer inspiratie met de mooie stempels van Chocolate Baroque... Ik heb er zo'n zin!



A small message between posts about something I finally can tell and could bearly keep to myself all that time:

I am a member of the Chocolate Baroque Guest Design Team!

Ain't that great? Together with five more members we will bring even more inspiration with the beautiful stamps from Chocolate Baroque... I am so excited!


Je kan er meer over lezen in de post bij Chocolate Baroque hier.
You can read more about it in the post at Chocolate Baroque here.



En om dit te vieren, laat ik hier de eerste kaart zien die ik ooit met Chocolate Baroque stempels maakte:
And to celibrate this, I show you the first card that I made with Chocolate Baroque stamps that I made:




Gebruikte materialen:
Used materials:



Doordat ik me vertild heb bij het verplaatsen van wat meubels en nu een vreselijke pijn aan m'n rug heb, komt er even niks van het afmaken van de projecten, maar zodra het kan ga ik weer lekker aan de slag... Nu vreselijk afkicken dus...
While I did something totally wrong by lifting some forniture, I cann't finish the projects that I have started, but as soon as it is possible again I will go on working on them....at the moment I try to keep calm here...



Creatieve groetjes,
Gerrina

18 opmerkingen:

  1. Many congratulations Gerrina, that's wonderful news I'll be looking forward to seeing your works of art :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd dat je als GD bij CB aan de slag mag Gerrina...geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, Gerrina, gefeliciteerd!! Dat is een mooi merk, daar zou ik ook nog wel designer bij willen zijn ooit. Heel veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Gefeliciteerd! Prachtige stempel is dat zeg. Heel veel sterkte met je rug! (Ik heb me laatst "vertild" met Jordi en dat herstel duurde erg lang. Hopelijk gaat het bij jou wat sneller over).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leukkkk, gefeliciteerd Gerrina en euhhh sterkte met je rug, balen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging....heel leuk voor je ...en dit kaartje is zeker ook een toppertje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congratulations!!!! You know I love your style, so I can't wait to see what you make with CB stamps. Did you hurt yourself moving furniture??? Hope everything is ok.
    Hugs Flo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ik kijk er naar uit wat je allemaal gaat maken met deze stempels.
    grtjs,
    Yvette
    ps; Hopelijk is je rug vlug beter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gerrina-Huge congratulations on your new DT position Well done,and very well deserved :)
    Hugs,Nessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat superleuk voor je, ben benieuwd naar de creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Gerrina hardstikke leuk ik kijk uit naar je kaarten

    Groetjes

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations Gerrina ! Beautiful design as well. I have that Peacock lady but not the set, I really like her. Take care, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Congratulations, Gerrina ... what a stunning and stylish card to celebrate with! Hope you're feeling better after your battle with the furniture! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congratulations Gerrina! Your card is beautiful. I can't wait to see what you do with all those great stamps!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina