"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 24 augustus 2015

Zomervakantie / Summerholidays

Nog een beetje met het mooie weer van vorige week in mijn hoofd heb ik deze kaart gemaakt. Heerlijke zomervakantieherinneringen komen bij me naar boven als ik hier naar kijk...
Deze kaart doet mee bij de uitdaging bij Stampinback waar het thema vakantie is.
A little bit with the warm and sunny weather from last week in my mind I made this card. It reminds me of lovely summerholidays ...
I will join this card at the challenge at Stampinback where the theme is holidays.




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Stampinback, Boekenvoordeel (tekst)
Stencil: Stampinback
Inkt: Versafine Onyx black, Memento London fog en Bahama blue, DI Salty ocean, Hickory smoke, Spiced marmelade, Tattered rose en Dried marigold
Overige: Aquarelpapier, blendingtool, waterpen en licht geel cardstock



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Stampinback Challenge: Augustus; Vakantie
Fashionable Stamping Challenges: #102 Seaside or beach
Addicted to stamps: #158 Holiday
613 Avenue Create: Challenge#138 Anything Goes
Country Vieuw Challenges: August; Summertime

21 opmerkingen:

  1. A lovely summery feel to today's card Gerrina.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the foot prints...made me think of walking on the beach. Peaceful and beautiful. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk met die voetsporen Gerrina.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De herinneringen zijn bijna te voelen...erg mooie kaart Gerrina!
    Ik hoop dat mijn mail met bedankje op je goede mailadres is aangekomen?
    Alle goeds, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je veel gemaakt tijdens mijn blogvakantie ,Gerrina! Veel moois heb ik gezien toen ik terug scrollde! Ook deze vakantieherinneringen kaart is prachtig en hoe leuk zijn de voetstapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je mooie bijdrage aan de Stampinback Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely card Gerrina, love the background with this gorgeous image.
    Thanks again for sharing with us at FSC
    Avril xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pracht kaart heb je weer gemaakt. Leuk al die voetstappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi zomers kaartje Gerrina...heel leuk gedaan met die voetstapjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gerrina,
    een mooi kaart met leuke achtergrond, en inderdaad de voetjes zijn heel leuk !
    groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous summer holiday card, Gerrina! I love your background with this beautiful image and how you colored her...so lovely! Thanks so much for playing along with us this week at ATSM!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Gerrina, heerlijk zomers tafereeltje en wat een mooie tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So clever and and I absolutely love the shoe prints along the edges!! Fabulous Holiday design! Thanks for sharing your creation with us at Addicted to Stamps & More! Hugs & Smiles - *Vicki*-DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die kaartjie laat my lus kry vir n lekker lang vakansie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje mooie skets!!!!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. There's such a lovely summery feeling about this - so delicately done.
    Thanks so much for playing along at Country View Challenges.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love the footprints! Great card. Thanks for sharing with us at Fashionable Stamping Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A beautiful summer card - takes me right back to memories of lovely days by the sea..thanks so much for sharing wiht us at Fashionable Stamping.....Esther xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love your sunny cards Gerrina :) (well,I love ALL of your cards really!) this is no exception-beautiful inking-those Summer days seem a long way off now that's fir sure!
    Hugs,have a great week :)
    Nessa xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina