"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 26 april 2022

Brusho 2

Zoals ik in de post hiervoor al zei, moet ik er altijd even inkomen als we weer een nieuwe techniek gebruiken of als ik iets al een hele tijd niet gebruikt heb, Maar ik laat alles wat ik maak hier zien. Dus ook de dingen waar ik zelf niet helemaal tevreden mee ben... Dt was het 2e dat ik met de Brushos maakte en dit bevalt me heel wat beter! Thuis heb ik het alleen nog afgewerkt met de bloemen. Dat zijn Rub-ons die ik al jaren heb en weer ben tegengekomen; zo leuk en snel om die te gebruiken! Ook vind ik het mooi dat je overal op kunt zetten en ze toch een mat effect hebben... Ben benieuwd of jij ze wel eens gebruikt? Zo heb ik weer wat uit mijn voorraad gebruikt dat er al heel lang lag... daar ben ik ook weer blij om...

As I mentioned in the previous post, I always have to "get into it" when we start using a new technique or one that I haven't used in a long time, but I show everything I make here. So I even show the things I'm not completely happy with... This was the 2nd project I made with the Brushos and I like this a lot better! At home I only finished it with the flowers. Those are Rub-ons I've had for years and have come across again; so fun and quick to use! I also like that you can place them on everything and they still have a matte effect... I am curious if you ever use them? So I used something from my stock that had been there for a long time... that makes me so happy...




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Crealies
Stencil: Magenta
Inkt: DO Seedless preserves en Black soot
Overige: MM-papier, diverse kleuren Brusho, blendingtool, zwart en wit Stabilo All potlood, kwast en water, rub-on roze bloemen en tekststicker



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Allsorts Challenge: #672 Somethimg beginning with 'B' (Brusho)
Creative Fingers: #229 Anything goes
Arty Divas : April
Stamping Sensations: I love...  (stencils and stamps...)

8 opmerkingen:

  1. Still have Brushos on my wish list. I really like how this turned out! Beautifully done, thank you for sharing at Allsorts and Stamping Sensations!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely gorgeous card and gorgeous colours and design ♥ aNNie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's a great 'B' for Allsorts Gerrina and super colourful card, many thanks for sharing with us.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten met brusho. Vooral de eerste kaart vind ik super. Heb brusho maar gebruik het te weinig. Rubons heb ik ooit gekregen maar nog nooit gebruikt.

    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great work, thank you for sharing at Stamping Sensations. Vee xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous colours and effect with the Brusho's, thank you for joining us at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina