"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 5 april 2022

CaS in het weekend 344 / CAS in the weekend 344

Tjonge; en weg is het mooie warme zonnige weer; de laatste paar dagen heeft het geregend en is het ook een heel stuk kouder geworden totdat ik vrijdagmorgen wakker werd in een beetje witte wereld; even een stapje terug de winter in voordat het hopelijk echt lente word... Dit weekend was het koud en de komende week gaat het ook koud worden. Dus zijn we weer wat meer binnen en maken het daar ook gezellig. Naast het HH-werk hebben we wat kleine klusjes gedaan en natuurlijk heb ik ook heerlijk wat tijd voor mezelf genomen en weer wat gemaakt in CaS-stijl met ook weer wat dingen die ik al heel lang in huis heb. De tijd in het weekend gaat altijd zo snel, dat ik dit (alweer) pas op maandag post... Dit zijn ze geworden:

Tjonge; and away is the nice sunny weather; the lastdays it has rained almost all the time and it has got a lot colder aswell and fridaymorning I woke up in a bit withe world; a step back into winter before it hopefully will get real Spring weather... This weekend was a cold one and the comming week it will be cold too. So we are more inside and enjoy cozy times. Next too the HH-work we did some little DIY projects and of course I took some time for me and again made some things in the CAS-style. The time in the weekend always goes so quick that I post this (again) only on monday... I used again some things that I had for a long, long time. This is what I made:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Onbekend, Stamplorations
Inkt: Versafine Onyx black, DI Dusty concord en Mernaid lagoon
Overige: Correspondentiekaart, kwast en water





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Onbekend, Action
Inkt: Versafine Onyx black, DI Dusty concord, Mustard seed en Cracked pistachio
Overige: Correspondentiekaart, kwast en water


Ik ben dit jaar niet naar de AS gegaan (afgelopen weekend). Ik vind 't te duur geworden, met een weekend entree van 42,50 euro en een dag entree van 22,50 euro is dat zo ontzettend veel hoger als andere beurzen en dus veel te duur voor een beurs...tja ik ging nou eenmaal niet voor de workshops... en ook niet helemaal voor nieuwe stempels, of het moet van de paar buitenlandse firma's zijn, ik ging voornamelijk om iedereen weer eens te zien. Maar met ook nog overnachting, benzine en avondmaal wordt het me te duur; dan kan ik een half jaar lang verder niets aanschaffen... Ik hou me nu eenmaal aan mijn budget...Tja, dan maar wachten tot de PaperPassion en/of de Knots; die zijn dichterbij; geen overnachting, niet ver rijden en dan kan ik de kosten van parkeren en benzine vaak delen omdat ik niet alleen hoef te gaan... Jammer dat ik nu niemand zie, maar ja tis niet anders... Gelukkig kan je alles ook via de post laten bezorgen, dus doe ik dat maar; kan ik meer kopen en heb ik er meer plezier van... En ik hoop jullie i.p.v. in in het eggie dan maar hier te zien!




Fijn weekend en Creatieve groetjes,

Gerrina



Met de 1e kaart doe ik mee bij:
I am entering the first card at:
Try it on Tuesday: Say iy with flowers
Crafty Calender Challenge: Anything but square 
Creative Fingers: #228 Anything goes
STAMPlorations CASchallenge: Anything goes opt Blue and Purple
Met de 2e kaart doe ik mee bij:
I am entering the second card at:
The crafter's café challenge: #283 Use some flowers
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Easter/Spring
Addicted To Stamps and more: #426 Make your mark
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything goes
Inkspirational: #262 Photo challenge
Just add Ink: #597 Just add two

13 opmerkingen:

  1. What beautiful cards Gerrina - love the soft colours, delicate lines and images
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Both of these are really lovely Gerrina, despite the snow they have a nice Spring feel to them.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt, echt super!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei heel mooi, helemaal mijn ding.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel fris en lente-achtig uit, mooi!
    grtjs,

    Josje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Both lovely cards - sweet designs. Chantell Just Add Ink

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like how you added the lines to support the flow of your designs, Gerrina. Thanks for playing at STAMPlorations CAS Cards challenge with us.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning cards and thanks for joining us at Crafty Calendar hugs Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Your pretty cas cards are like a spring breeze! Thanks for joining in at Inkspirational Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like the abstract element in your design! Love the sentiment. I have that on every page of my planner!
    Thanks for stopping by A Place To Start !
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    A Place to Start , Owner
    613 Avenue Create , Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congratulations! You were selected as a Rising Star for the week of April 4-10, 2022 at A Place to Start ! Please stop by our blog and grab your badge!
    Chana Malkah, Owner,
    Redora Lee Designs , My Blog
    A Place to Start , Challenge Blog
    613 Avenue Create , Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very nice cas card! Thanks for joining us at A Place To Start!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Absolutely precious and pretty card Gerrina, lovely everything x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina