"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 10 oktober 2012

111 blogposten-candy / 111 blogpost-candy



Zag ik tot mijn schrik bij blogpost 104, dat ik zomaar voorbij de mijlpaal van de 100 posten was gegaan! Had nog wel het idee om bij de 100ste post een candy te doen voor jullie, die steeds weer komen kijken op m'n blog en de moeite nemen zulke lieve en leuke berichtjes achter te laten...
Oké, die 100-ste post gaat niet meer lukken, dus dan bij 111 posten maar. Vond ik eigenlijk een veel leuker getal!

Dit is de Candy die ik weggeef:


En wat te doen om in aanmerking te komen voor deze candy?

-laat een berichtje achter onder deze post dat je mee wilt doen
-word een volger van mijn blog als je dit nog niet bent
-plaats de candy (bovenste foto) op je blog met een link naar mijn blog
-Ik stel het zeer op prijs als je dit blog onder je favorieten plaatst op je eigen blog
-als je geen blog hebt maak je net zo veel kans; mail me dan even

In 't engels:
What do you have to do for this candy?

-Leave an message under this post, that you will enjoy this candy
-become a follower if you aren't yet
-put the candy on your blog with a link to my blog
-I would really love it when you add my blog in you fav list at your blog
-If you don't have an blog, you have the same chances; just send me an e-mail

De winnaar laat ik op 15 december door mijn dochter (op haar verjaardag) trekken.
Allemaal veel succes!

Creatieve groetjes, Gerrina

19 opmerkingen:

  1. Leuke candy Gerrina! Ik volg je blog en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Gerrina, wat was het leuk je vandaag ontmoet en gesproken te hebben bij de Workshop van kate Crane in Ede. Super. Dan leeft de persoon gerrina nog meer voor me.
    Natuurlijk wil ik graag deze Candy winnen met de mooie stempels. Wie weet.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldige candy geef je weg
    ben gek op stempels
    dus ik waag een gokje
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke candy ik doe graag mee
    groetjes Anniek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg leuk, ik doe graag mee!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het leuk om mee te doen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gerriena! Wat een leuk idee, en ik doe graag mee. (ben al in sinterklaasstemming geloof ik!!)
    gr, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gerrina, wat leuk om dit te doen, ik ga je zo op mijn blog erbij zetten.
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke candy! Ik waag graag een kansje.
    Hartelijke groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo ik ben Rianne ik vind dit een leuke candy en wil een kansje wagen.
    lieve groetjes rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er echt geweldig uit! Ik zou ook graag mijn kansje wagen :o)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke blogcandy Gerrina! Ik doe graag mee.
    Fijne zondag, tot volgende week, groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke candy Gerrina!!! Uiteraard doe ook ik graag mee; je bent Hollander of niet hahaha...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Gerrina,
    Super mooie candy en daar wil ik graag aan meedoen.
    ben gelijk volger geworden.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Gerrina,nice to meet you^_^I found your blog while leaving comment on my and your blogfriend^_^
    Thanks a lot for the chance to win a fabulous candy^_^
    Hugs,
    Sonia
    (If you visit my blog I'm very happy)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo gerrina wat een leuke candy ik doe graag mee
    malika

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina