"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 16 juni 2015

Time to grow up

Voor de maanduitdaging bij Art Journey en voor de eerste dag van de Zomerchallenge werd bij allebei gevraagd om twee of meer labels te gebruiken. Niets mooier dan die dus samen te combineren. Passend bij het vintage meisje en de tekst wilde ik een achtergrond maken, die doet denken aan zo'n gemarmerde binnenkant van een oud boek.
For the monthly challenge at Art Journet and for thr first day of the Summerchallenge both asked to use more than one tag. So nothing better than combining those two challenges. Suited with the vintage girl and the quote, I wanted to make a background that does remind me of the marbled inside of an old book.




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Art Journey
Inkt: Versafine Onyx black, Archival Forget-me-not, DI Abandoned coral, Twisted citron, Worn lipstick, Cracked pistachio en Squeezed lemon
Overige: Correspondentiekaarten, labelpons, blendingtool, witte sharpie, zwarte Sakura Senseipen en scrappersfloss



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Art Journey Design-team Challenge: #58 gebruik twee of meer labels
Craftorij Zomer Challenge: CZC #1 Labels

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje weer Gerrina....mooi in die aqua kleurtjes en daarop het vintagelabeltje een prachtig geheel...

    groetjes Rosina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt, ik zie iedere keer wel van alles van je langs komen. Lekker bezig zeg! Lukt mij echt niet altijd. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slim, er waren er meer die deze opdracht hebben gecombineerd :) Prachtig geworden Gerrina, leuke kleurtjes en je achtergrond is erg mooi! Bedankt voor je bijdrage!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina