"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 13 april 2016

Nieuwe stempels en stencils / New Stamps and stencils

Ik ben nog aan het nagenieten van het Art Specially Event... Zoveel van m'n stempel- en blogvriendinnen uit Nederland, Belgiƫ en Duitsland weer gezien! Heerlijk met velen van hen gebabbeld en genoten van die toch wel heel speciale sfeer die er is op dit event met zoveel stempelaars bij elkaar! En dan nog heb ik een aantal van jullie niet gezien/herkent en zeker gemist! Hoop dat dat volgend jaar wel gaat lukken! (of moet ik dan maar gewoon mijn bolletjes-paraplu meenemen?)

Vandaag aan de slag gegaan met twee Art Specially stempels; de tekst is uit de fijne goodybag die ook dit jaar weer voor iedereen klaarstond en de giraf heb ik bij de Libres & Librastand gevonden. Ik was heel blij dat Petra me daar op wees; ik vind deze zo gaaf! En met twee stencils om een AJ-page en een eenlaags- CaS-kaart te maken:
Today I started with two Art Speciallystamps; the text from the super goodybag wich was waiting for every visitor and I found the giraffe at the Libres & Librabooth. I was so glad that Petra pointed that one out for me; I think it is a super fun stamp! And I used two stencils to make an AJ-page and a onelayer-CAS-card:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Art Specially
Stencil: Crafters Workshop
Inkt: Versafine Onyx black, DI Salty ocean, Mustard seed, Fossilized amber, Wild honey en Mermaid lagoon
Overige: Stempelpapier, maskerpapier, blendingtool en waterpen




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Art Specially
Stencil: Crafters Workshop
Inkt: Versafine Onyx black, DI Candied apple, Mermaid lagoon en Fossilized amber
Overige: Wit gestreept cardstock, maskerpapier, blendingtool en waterpen


En of ik me geamuseerd heb dit weekend? Dat kan je wel zeggen! Kijk eens wat ik allemaal heb kunnen maken:
And did I enjoy myself this weekend? I should say so; look what a lot I have made there:


En ik zag dat er weer twee volgers bij zijn gekomen: Fijn dat jullie me willen volgen op deze stempel-reis Bibi en Francesca!
And I notice that there are two new followers; Glad you want to follow me on this stamping journey Bibi and Francesca!



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met de page doe ik mee bij:
I am entering the page at:
Fashionable Stamping Challenge: #110 Blue/Yellow/White
AAA Cards:  #62 Anything Goes

Met de kaart doe ik mee bij:
I am entering the card at:

27 opmerkingen:

  1. Wow, prachtig Gerrina, en wat heb je veel gemaakt op het Event!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerrina, what an unusual stamp which is wonderful on your fab card !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a super Giraffe image Gerrina and looks great on your card.

    Sounds like you had a good weekend and some lovely finished pieces of artwork.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend mooie kaartjes en de giraffe is echt heel leuk.
    Leuke stencils ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fab and fun card! The stamp and stencil are so different and eye catching. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW - Gerrina you have really made a pair of stunning cards with the giraffe stamp. Love them. The rest of your cards look wonderful too - especially the kraft card with the brightly coloured birds on it.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are such fun Gerrina! That giraffe stamp is fabulous and the geometric designs behind it are perfect for the challenge.
    Lovely to see you again at Less is More
    Sharon xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke stempel, Gerrina en je hebt er leuke kaarten mee gemaakt... Ik zie dat je veel workshops hebt gevolgd ! Leuk !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt je zeker geamuseerd, wat een mooie dingen heb je gemaakt. De giraffenkaartjes zijn gaaf, zeg! Nooit eerder gezien, deze stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zooooo leuk die giraffen kaartjes Gerrina....en dat je je geamuseerd hebt in Nijkerk is wel duidelijk...prachtige kaartje heb je gemaakt met de workshops...zoooo gaaf....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn die giraffen gaaf !!!!
    Super dat het in Nijkerk een geslaagde dag was !
    Alles wat je al weer gemaakt hebt...... heel mooi !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ha goed idee die bolletjes paraplu :) ik denk nl. wel dat ik je heb gezien maar wist het niet zeker en durfde je daarom niet aanspreken. Gave kaarten zijn dit zeg, wat een leuke stempel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig heb ik je wel gevonden, zelfs zonder je bolletjes paraplu!
    Gaaf is die giraf stempel en je hebt er leuke kaarten mee gemaakt! Ook de andere creaties zien er mooi uit!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The giraffe stamp is so funny and the cards are marvellous designed!
    Lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a fun new stamp Gerrina - and his detail looks good against your geometric backgrounds
    Thanks so much for taking part
    Anne
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This giraffe looks very dapper Gerrina, the geometric backdrop is great too!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave kaarten Gerrina. Ik heb nog lang getwijfeld om de giraf ook aan te schaffen maar ik had al zoveel centjes op gedaan. Maar heb nu wel spijt hij is echt super cool !!! Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gerrina, this giraffe is absolutely fabulous and I bet this is a stamp that you will use time and time again. You've coloured him beautifully and he stands perfectly against your blue stencilled background. Thank you for joining us at Fashionable Stamping Challenges. Sandra :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. That giraffe is too cool. Love the cards you made. You have been busy. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a wonderful giraffe image and the geometric stencil adds a great finishing touch! Thank you for sharing with us at Less is More :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Gerrina, wat leuk je ontmoet te hebben bij de LCD stand :) Was een heel leuk weekend weer! Mooie kaart en wat heb je veel kunnen maken bij de make en takes! super! Groetjes, tarah

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Das ist ja wunderschƶn, Gerrina. Coole Giraffe und die Schablone ist klasse.
    Vielen Dank fĆ¼rs Mitmachen bei FSC.
    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  23. How fun, Gerrina ... such a dapper giraffe ... so cool! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die giraffestempel is zo leuk hĆØ. Was leuk je te zien op het AS event, Gerrina!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fabulous cards, Love the backgrounds! thanks for joining us at AAA Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. absolut genial!!! Danke fĆ¼rs zeigen bei FSC!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow, both your card are absolutely fantastic!!! Great design and colours! Simply unique!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina