"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 1 december 2016

Kerstkaartenvariatie 2 / Christmascardvariation 2

Een tijdje terug maakte ik een kerstkaart met een ster die ik niet alleen heel leuk vond om te maken, maar mij ook leuk leek om een serie van te maken in verschillende kleurvariaties.
Daar ben ik dus mee aan de slag gegaan. Dit zijn 4 van de kaarten die ik in deze serie maakte:
A while back I made a christmascard with a star wich I find so much fun to make and that I thought would be fun to make in different colourvariations.
That is what I have done. These are 4 of the cards that I made in this serie:












Wat voor stempels, inkt en andere dingen die ik heb gebruikt om deze en de rest van de serie te maken, laat ik je aan het einde van de serie zien.
Wich brands of stamps, ink and other things I used to make these and the rest of the serie, I show you at the end of the serie.


En we zijn weer begonnen aan een nieuwe maand, dus heb ik een collage gemaakt van alles wat ik maakte in november. Dit was mijn creatieve novembermaand:
And we started a new month today, so I made a collage of all the things I made in november.  This was my creative novembermonth:




Creatieve groetjes,
Gerrina



Met de 1e kaart doe ik mee bij:
I am entering the first card at:
The Artistic Stamper: Christmas
Knutsels en kadootjes: Maak een kerstkaart zonder rood of groen

Met de 2e kaart doe ik mee bij:
I am entering the second card at:
Uniko Studio: #38 Christmaschallenge
52 Weeks to Christmas: November zonder traditioneel kerstpapier

Met de 3e kaart doe ik mee bij:
I am entering the third card at:
CountryVieuw Challenges: #47 Christmas
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything goes

Met de 4e kaart doe ik mee bij:
I am entering the fourth card at:
Aud Sentiments Challenges:  #169 Anything goes + Sentiment
HobbyVision: #56 Happy New Year

27 opmerkingen:

  1. Your star cards are fabulous Gerrina and they look wonderful in all the different colours. I would really love to know how you make your collages, as your cards look superb in it. Crafty hugs, Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, Gerrina, your star card looks amazing in all the different colourways, very creative!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.......wat een prachtige kaarten Gerrina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke serie heb je gemaakt Gerrina, met de ster, en ze zijn toch verschillend. Mooie teksten zitten erbij. Bedankt voor het mee doen met de challenge bij 52 WTC. groetjes ,Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk in die verschillende kleuren en je hebt een mooie ster gebruikt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waauw Gerrina wat zijn die super prachtig seg.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige eindejaarskaarten laat je ons hier zien , super hoor, bedankt voor de inspiratie dat kunnen we altijd gebruiken!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Gerrina you have had such a creative month haven't you! gorgeous cards as usual, the latest star ones are so pretty too ;)hugs Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kleuren al niet doen, dan lijkt het heel wat anders. Ze zijn erg mooi geworden, vooral de "warme' eerste kaart. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn geweldig! Je bent heerlijk creatief geweest de afgelopen maand !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love your design, Gerrina, so smart of you to make it in different colors! Thanks for sharing your work with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, Mooi zijn ze! Zo te zien heb je nog veel meer stempels gebruikt als alleen die mooie ster! Zie ik daar een bloem? Leuk hoor! Vorige maand heb je ook weer zo veel mooie, toch steeds verschillende kaarten gemaakt! Knap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love how you have used this star and great to see in so many colours and as always fab to see your collection of Nov cards x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een sprankelende sterren op je kerstkaartjes Gerrina....zooooo mooi...en je heb weer een prachtige collage van je novemberkaartjes...inderdaad een hele creative maand voor jou...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card .Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥
    Aud Sentiments
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stunning! I always feel inspired after visiting with you. Wonderful designs.
    Hugs Flo x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I really like this image and I think all the colourways are just fabulous. Great work. Thanks so much for playing along with Uniko this month. Deborah, DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig de kaarten met ster. Echt heel gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige serie kaarten Gerrina, geen traditionele kleuren maar ook alles behalve traditionele kaartjes...ik vind ze geweldig.
    Bedankt voor je deelname bij K&k.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fabulous set of cards Gerrina and love all the different colour ways. Great to see you playing along in our Christmas challenge over at Uniko this month. Thanks so much. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fabulous cards Gerrina - love how you have changed the colours and given each card it's own 'look'.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind ze allemaal mooi Gerrina ! Dank je voor het meedoen bij Country View Challenges !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gorgeous card Gerrina. Thanks for joining us over at Country View for our Christmas challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt. Ik neem het me ook altijd voor...maar het lukt nog niet ;-)
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. These stars are so beautiful, love them all, thanks for joining us at Uniko.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Simply awesome, love these. Thanks so much for joining in on the Uniko Challenge. My apologies for my late comment. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina