"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 16 maart 2018

Crafty Individuals : Voorjaarsbloemen 1 / Crafty Individuals : Springflowers 1

Bij de nieuwe stempels van Crafty Individuals die pas uit zijn zit ook een gave set met voorjaarsbloemen. Hier heb ik de narcissen van de set gebruikt:
In the new stamps from Crafty Individuals that are released is a set with great Springflowers. Here I used the Daffodils from the set:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Crafty Individuals CI-488 en CI-258
Stencil: That special touch
Inkt: Versafine Onyx black, DI Salty Ocean en Lucky clover, DI V, Squeezed citron, Mustard seed en Hickory smoke
Overige: Aquarel- en maskerpapier, blendingtool, waterpen, nottieblok en jute




Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Addicted To Stamps and more: #283 Holiday
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Easter/Spring
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Easterinspired

9 opmerkingen:

  1. Gave kaart! Mooie blokjes achtergrond waartegen de Narcis goed uitkomt. Je kaart daaronder vind ik ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful piece of work Gerrina. I love daffodils. Your colours are lovely and fresh. The hessian looks great. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the stenciled background and the flowers! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Easter Inspired” Challenge! Beautiful colors and design. Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely blooms against the fresh, stencilled, checkered background, Gerrina ... and fabulous texture in the burlap framing! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorjaarskaart! Super gedaan. Die narcissen zijn heel mooi. En die blokjes als achtergrond is top!
    Nog even over grijs ;-) Mijn haar is donkerbruin en alleen op de flanken wordt ik grijs...hahaha...nog even niet. Ik ga wel steeds een halve tint lichter zodat de overgang wat soepeler verloopt. Het is ook wat..maar ja ik mag graag kleuren, op papier en in mijn haar (de kapper dan)
    Fijne zondag, geniet van het zonnetje achter het raam.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great composition with the checkered background for your beautiful daffodils! Thanks for sharing it with us at Addicted to Stamps and More and we hope to see more of your wonderful creations again! Hugs, Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje Gerrina!
    Ik keek nog even rond op je blog en zag dat ik heel veel moois heb gemist tijdens mijn afwezigheid!
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, de narcissen zijn prachtig. Nog eventjes en dan zie je ze overal hier. Bedankt voor het meedoen met Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hola Gerrina
    I love that sponged background you added behind the flower
    adorable flowers and colored too
    thanks for your reply about Holland
    schade dieses Jahr gehen wir nicht wieder dorthin
    aber wenn ja sage ich dir
    do you understand German right?
    many thanks to joining with us at ATSM this time
    hugs
    Monika (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina