"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 20 november 2018

Behaaglijk / Cozy

Echt herfst is het wel geworden; ik ben al verschillende keren goed natgeregend op de fiets deze maand. En dan smaakt de warme thee zo heerlijk als je binnen bent... Deze kaart maakte ik en bedacht daarna dat ik 'm in m'n boekje te stoppen, dus heb ik er gaatjes in gemaakt.

It seems to be really autumn; I already got wet from the rain more than ones this month. And than a cup of warm tea tastes so good when you are just inside...  I made this card and when finished I decided to put it in my little book, so I punched some holes in it.




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Unity Stamps, Make Your Mark Rubberstamps
Inkt: Versafine Onyx black, DO Spiced Marigold, DI Spiced Marigold, Fossilized amber, Wild honey en Tattered rose,
Overige: Aquarel- en maskerpapier en waterpen



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze AJ-Page doe ik mee bij:
I am entering this AJ-Page at:
Dutch Card Lovers: #301 Inspiratiefoto
Take It Make It Challenge: November
Penny Black and More Challenge: Make someone smile
Happy Little Stampers Watercolourchallenge: Anything goes opt.Get well

18 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart n.a.v. onze challenge, qua kleur en sfeer goed getroffen, Gerrina! Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met dat zonnige geel! Een goede tegenhanger voor alle regen die je over je heen hebt gekregen. Gelukkig heb je nu een nieuwe auto, kun je droog van A naar B!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gosh, it looks as though there's warm liquid sunshine pouring down onto this fabulous image, Gerrina ... what a brilliant page! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart is dit. Bijzonder al die tinten geel. Gelijk even teruggeschroefd en ik ben weer helemaal bij. Groetje,s Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi in deze warme tinten en tof hoe je de challenge verwerkte.
    Fietsen, wandelen of de bus of de trein bij verder afstand. Zo doen we het altijd. Ik heb al 10 jaar geen auto en daarvoor maar 3 jaar na het halen van mijn rijbewijs. Het voelt nooit als een gemis van het hebben van geen auto. Voor mij is het hebben van geen auto,het gevoel van vrijheid. Geen parkeerproblemen, geen zware kosten, geen files,.... En als ik toch ergens moet geraken waar ik met het openbaar vervoer niet geraak dan carpoolen we.
    Het kan dus! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brilliant page and love the yellow and that gorgeous stamp.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love the colours in your background Gerrina - it looks like autumn sunshine behind the girl
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Another inspired creation Gerrina, loving the rich golden yellows, many thanks for joining in with our 'Make Someone Smile' theme at Penny Black and More challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt je erg mooi laten inspireren door de challenge! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi, zag er onmiddellijk de challenge in toen ik het fotootje in mijn leeslijst zag...
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning! Only you could use one colour and make it work so brilliantly. It makes me smile :) :)
    Hugs Flo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldige uitwerking van de inspiratiefoto!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A lovely image and layout. Thanks for sharing with us at PB & More.
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a great design, Gerrina, and so perfect for our Make Someone Smile theme at Penny Black and More. Thank you so much for joining us!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie lay-out. Prachtig hoe de kleuren van de achtergrond en het meisje matchen.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastic design! Thank you for sharing your work at Happy Little Stampers.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina