"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 13 mei 2019

Fotografe / Photographer

Vandaag weer een kaart voor in mijn Vrouwen Art Journal.  Omdat ik graag foto's maak kijk ik altijd uit naar stempels met daarop een vrouw met camera. En toen ik deze ontdekte was ik gelijk verkocht...
De hele kaart is ingekleurd met de waterpen, ook de lijnen van het stencil in de achtergrond.

Today again a card made for my Womans Art Journal. I like to photographe, so I'm always on the lookout for stamps of a woman with a camera. When I saw this one I was sold immediately...
The whole card is coloured in, even the stripes from the stencil in the background.





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Picket Fens, Visible Image
Stencil:  Action
Inkt: Versafine Onyx black
Overige: Aquarel- en maskerpapier, Caran D'Ache Museum Aquarelpotloden en waterpen



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
4 Seasonschallengeblog: #20 Herhalend stempelen
Happy Little Stampers Watercolourchallenge: Anything goes opt. Happy
Addicted to stamps: #174 Flowers
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Happy hour (me and my camera, or with colour and water)
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: For a special lady
613 Avenue Create: #221 Anything goes opt. shaker card
Shopping our Stash: #395 May Flowers
Art Daily Cafe: May Simple pleasures AJ!

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je daar altijd op let. Kan me voorstellen dat het je extra opvalt als je zelf graag foto's maakt. Wat heb je er een mooie pagina van gemaakt! Veel werk aan besteed, dat zie je meteen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan me voorstellen dat je 'gevallen' bent voor deze stempel. Hij is prachtig! Maar vooral ook de combinatie van deze stempel met de bloemen en grafische achtergrond maken de pagina tot een waar kunstwerk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie pagina en de stempel is prachtig met de camera. Kun je met plezier op terug kijken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is beautiful Gerrina - love your use of colour, and that image is so sweet surrounded by flowers.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I really like the way you've coloured those petals. You have made them look so very delicate and translucent.
    Glad you stopped by at 613Avenue Create.
    Hugs Sheryl xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a beautiful journal page Gerrina, the image and colours give it an almost ethereal feel. Lovely sunshine here so hope it's the same where you are.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super page Gerrina. What a fabulous stamp. Definitely Gerrinaesque. Hope all is well. Hugs Flo xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely page and gorgeous stamp used...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en tof dat je deze mooie stempel tegenkwam!
    Bedankt voor nog een inzending aan onze 'herhalend stempelen' uitdaging op het 4 Season Challenge blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful work! The image is so well colored and great use of your stencil! Thanks for playing along with us at Shopping Our Stash!
    Hugz,
    Chana, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie pagina Gerrina! Ik heb deze stempel ook, leuk hoe je deze verwerkt hebt met de bloemen errond.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful work here Gerrina. That Visible Image stamp is stunning. Thanks for joining us at HLS Watercolour challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart heb je gemaakt met herhalend stempelen. Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina