"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 13 november 2019

Laatste 2019 agendakaart / Last 2019 Journalcard

Vandaag alweer de laatste kaart die ik maakte voor in mijn agenda van 2019. Ik kwam erachter dat er helemaal achteraan ook nog een hoesje was waar ik iets zelfgemaakt in kon doen. Dus van  het weekend er een in CaS-stijl gemaakt en als afsluiter deze:

Today the last card that I made for in my journal for 2019. I noticed that in the back of it there was another cover where I could put some self-made cards in. So I made one in CaS-style this weekend and for the last one this one:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Visible Image
Inkt: DI Salty  ocean, Fired brick en Spiced marmelade, Versafine Onyx black
Overige: Aquarelpapier. kwast en water, waterpen en Spectrum Noir Chrystalsparklepen


Ik probeerde de glinstering van het oog te fotograferen:
I tried to get the glimmer on the eye on the photo:



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Liftchallenge: #144 Liftkaart
Aud SentimentsChallenge: #239 Anything goes + a sentiment
Addicted to stamps: #179 Anything goes
Addicted To Stamps and more: #367 Make your mark
Take a word: Stripes
The Card Concept: #123

13 opmerkingen:

  1. Loving the background you created for this intriguing image Gerrina - a fabulous result
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zoals het oog opgaat in de achtergrond! Mooie lift, Gerrina, ook de kleuren vind ik prachtig! Leuk om op zo'n manier je agenda te vullen!
    Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fabulous card Gerrina and I love the rainbow of colours in the background, it looks terrific x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brilliant card, you remind me of the stamps I need to yet ink up.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleurrijke pagina voor je agenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige creatie Gerrina. Mooie kleuren en design. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke pagina en warme kleuren en ook het bloemenkaartje is mijn ding.mgroetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I like the subtle stripes in the background! Very nice page design. Thank you for participating in our challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lastig altijd om glinstering vast te leggen. Dat kan een kaartje namelijk net even iets extra's geven. Ik probeer altijd licht 'te vangen' en dan een deel van de kaart te fotgraferen. Dan wil het nog wel eens lukken!
    Mooie achtergrond en toffe lift heb je gemaakt. Dank je wel voor het meedoen Gerrina!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a great image, Gerrina ... mimics the wonder of seeing something amazing ... the soft stripes are fabulous with it! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina