"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 1 september 2022

"Black ice" 3 / "Black Ice" 3

Even een "break" vanwege het hete zomerweer genomen...
Op een van de middagen met Josje hadden we met de 'black-ice'-techniek gewerkt en daarvan had ik nog steeds stukken liggen. Ik heb eindelijk een van deze deze stukken op een Art Journal Page verwerkt. Elke week maak ik een page in een van mijn Art Journals die die week voor mij weergeeft. Voor de week-page van deze week heb ik er nog veel meer dingen op gebruikt die ik in heel wat jaren verzameld heb om 'nog een keer' te gebruiken. Soms heb je dat het allemaal past... 

I took a little "break" while we had such hot Summerweather...
On one of the afternoons with Josje we worked with the 'black-ice'-technique and from that afternoon I had still some pieces in my backgroundbox. I finally used one of the pieces on this Art Journal Page. For the week page from this week used so much more on it that I had gathered in several years to 'use sometimes'. Sometimes it all fits...


Ik heb 2 foto's gemaakt, elk met een andere belichting:
I took two photos, each with other light:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempel: Paper Artsy en onbekende vlinder
Stans: Crafts Too
Inkt:DI Carved pumpkin
Overige: Aquarelpapier met verschillende kleuren colorwash erop gespoten, ook via een stencil, dubbelzijdig gekleurd cardstock, stuk black-ice techniek papier, uitgeknipte bohemian woorden, houten gekleurde takjes, zelfgekleurde en al gekleurde papieren bloemen, tekst- en foto buttom, blendingtool en kleurpotloden



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze AJ Page doe ik mee bij:
I am entering this AL page at:
Through the craftroom door: Anything goes (4x) 
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Make your own background
NBUS Challenge: #42
Arty Divas : Augustus
Creative Fingers: #237 Anything goes
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything goes

11 opmerkingen:

  1. What a fabulous page Gerrina - love that doily - that is stunning
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk even een break met dit warme weer.
    De 'black-ice'-techniek had ik nog niet van gehoord, maar je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a little different Gerrina, such depth of colour and intensity, beautifully done.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie pagina 's voor je journaal de techniek ken ik niet maar het geeft een leuk effect altijd leuk om oude en nieuwe dingen te combineren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful journal page, Gerrina! I love the black ice look! Glad you are cooling off some there. We are in for another few days of triple digits. It is so draining, but it will pass. Thank you for inspiring everyone at NBUS! Hugs, Darnell

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful art journal page Gerrina, so much lovely detail. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie pagina Gerrina! Heel speciaal die black ice techniek.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely technique and great journal pages x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo ka het natuurlijk ook, je moet er maar op komen; mooi gedaan hoor!!
    Grtjs,
    Josje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful. Thanks for joining us at Arty Divas this month. Angela (DT) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gerrina this is outstanding, love the gorgeous colours. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina