"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 16 november 2020

CaS in het weekend 310 / CAS in the weekend 310

Vandaag is het buiten grijs, grauw en nat, dus gaat de verwarming aan, worden er potten thee gezet en blijven we lekker binnen! Gek eigenlijk; vandaag voelt het voor het eerst wat kouder en heb ik even getwijfeld om voor het eerst sinds ergens begin April toch maar weer eens sokken aan te trekken. Ik kan me niet heugen dat ik een jaar heb meegemaakt waarbij ik halverwege November nog geen sokken te voorschijn had gehaald. Dat komt misschien ook omdat we toch nergens naar toe kunnen vanwege Corona/lockdown... Dat benauwde me dat de afgelopen week een beetje maar vandaag voelt het niet als een gemis. Toch de sokken nog in m'n lade laten liggen en na de Formule1 race van vanmorgen en allerlei kleine klusjes, ben ik vanavond lekker tussen m'n stempels gedoken. Omdat ik al heel wat kerstkaarten heb, hoef ik er maar een klein aantal te maken en vandaag voelt het als een perfecte dag om er een paar te maken...

Today it is gray outside, gray and wet, so the heater goes on, we make some pots of tea and stay inside! It is strange; today it feels a bit cooler for the first time and I was in doubt for a few minutes to put some socks on for the first time since the start of April. I can't remember that I have had a year in wich I didn't wear socks half-way November. Maybe that is also because we can't go anywhere because of Corvid/lockdown... Last week that upset me a bit, but today it doesn't feel like something to miss. I kept my socks in my drawer for a while and , after the Formule 1 race this morning and a lot of little choirs, this evening I took a dive in my stamps. I already have a lot of christmascards, so I just have to make a few and today it feels like a perfect day to make some...





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Uniko Stamps, Hero Arts, Art Specially
Inkt: Versafine Onyx black
Overige: Stempel- en maskerpapier, Zig CC pennen, rode kleine pomponnen en kraft cardstock




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Uniko Stamps, Art Specially,
Inkt: Versafine Onyx black, Memento Lady bug
Overige: Aquarelpapier, groene kleine pomponnen, blauwe Zig CC pen en groen cardstock


Ben benieuwd wanneer het zo koud word dat ik in mijn sokkenlade moet gaan grabbelen...
I'm wondering when it get's so cold that I have to grab some socks out of my drawer...


Fijn weekend en creatieve groetjes,
Gerrina



Met de 1e kaart doe ik mee bij:
I am entering the first card at:
Inkspirational: #226 Frame it
Lost Coast Designes: #111 Festive fun 
Dutch Card Lovers: #335 Schets 

Met de 2e kaart doe ik mee bij:
I am entering the second card at:
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Happy Holidays
Try it on Tuesday: Traditional christmascolours
Watercooler Wednesday: WWC297 All about occasions
The Paper Players: PP517 CAS Challenge 

23 opmerkingen:

  1. Wat een pracht kerstkaarten heb je gemaakt Gerrina.
    Ik hoop dat je nu wel sokken aan hebt, hahaha. Ik ben al met een kruik naar bed geweest.
    Wij komen ook nergens en ben ik blij met mijn hobby.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaartjes. En wat heb je dat mooi gedaan met de sketch van DCL.
    Super! Ik heb al een poosje mijn sokken weer aan hoor. Zelfs op bed. Halverwege de nacht gaan ze wel uit. Maar ik heb altijd koude voeten. Dus ik ben wel benieuwd wanneer jij er naar grijpt 😂🤣😁

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great trees with lovely decorations and colours. Thank you for joining our 'Candles/Lights challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful cards, Gerrina. I love the little pompoms.
    It not too cold here today, just wet and windy. The temperature is due to drop by the end of the week. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love these little trees with the sweet bobbles, Gerrina! Thanks for sharing with us at CAS Mix Up!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your Christmas trees with the little pompoms! Very simple but very effective and a wonderful holiday card. Thanks for joining the Lost Coast Design Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaartjes Gerrina! Heel mooi de kleine bolletjes op de kerstbomen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love how you have used that stamp Gerrina, and especially the tiny pompoms!! Fabulous cards :)
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel origineel zoals jij Anja's schets hebt geïnterpreteerd, een heel aparte en gave kaart! Leuk die mini pompons op je kaartjes, de tweede is ook top!
    Haha, sokken, nou... ik trek in de avond wel wat aan mijn voeten hoor en overdag ook, maar dan dun. Het schijnt vanaf donderdag een stuk frisser te worden, dus dan kan je lade wel open waarschijnlijk :) Dank je wel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat je meedoet met onze DCL challenge. Je hebt een hele eigen draai aan de schets gegeven, die bolletjes maken hem nog extra bijzonder. Heel leuk! En ik heb mijn sokken al aan hoor, lekker warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A beautiful Christmas creation Gerrina, great to see you at the Allsorts challenge this week, thank you so much for joining.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke vrolijke boompjes, een mooie aanvulling op je collectie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele unieke uitwerking van de sketch gaaf die pom-poms in de boom. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. These are really sweet, love the pompoms. Thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Adorable cards, Gerrina! The pom poms are the perfect touches! Thank you for playing in my Clean and Simple challenge at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. One of my favourite graphic Christmas trees, Gerrina ... love how you've decorated it with those touchable, fluffy pompoms ... brilliant! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love all that wonderful texture and those graphic trees. the pompoms are the perfect finishing touch. So glad you joined us at the Paper Players this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LOVE those trees..so creative! Thanks for playing along with us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card! I love your tree design with all those gorgeous pom poms - perfect 😀. Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday! Hugs, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een bijzondere manier om de schets te gebruiken. Leuk gedaan Gerrina! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous and whimsical cards! Love them! Thanks so much for sharing with us at CAS Mix Up!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cool tree stamps and the pompoms are such a cute addition. Thanks for joining the fun at the Lost Coast Portal to Creativity.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina