"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 15 december 2020

Verjaardagskaart 20 jaar / Birthdaycard 20 years

Ook het weekend is zaterdag weer grijs en met regen begonnen; ik ben wel toe aan wat zonneschijn! 
En zondag dan een paar kleine zonnestralen gezien, daarna weer helemaal geen. Maar, zolang er buiten niet zoveel kleur te ontdekken is, laat ik die maar op mijn projecten verschijnen...
Zaterdag en zondag heb ik me niet kunnen terugtrekken in mijn hobbykamertje. Mijn inspiratie is op het moment een beetje weg. Kan te maken hebben met het gebrek aan zonneschijn of dat er hier sprake is van het instellen van de strengst mogelijke vorm van Lock down binnenkort. 
Onder mijn handen kwam wel een verjaardagskaart voor onze dochter te voorschijn. Zij is vandaag jarig, en al is het een raar jaar, we vieren het toch!

This weekend again started on saterday with gray and rainy weather; I could use some sunshine! But, as long as there isn't much colour to be found outside, I will let them appear on my projects...
saterday and sunday I was inable to withdraw into my craftroom. My mojo has gone a bit at the moment. Maybe due to the lack of sunshine or whether they are speaking about going in the strictest form of lockdown soon. 
A birthday crad for our daughter emerged under my hands. It is her Birthday today, and even if this is a very strange year, we celibrate it anyway! 




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Joy, Nellie Snellen
Stencil: Action en kantoorboekhandel
Stanzen: Dixi Craft, Action
Inkt: Versafine Onyx black, DO Salty ocean, Barn door, Wilted violet, Twisted citron en Wild honey
Overige: Aquarelpapier, blendingtool, waterpen, rode fijnschrijver en zwarte gelpen


Update:
We zijn hier vanaf 0:00 uur in een complete Lockdown! Voorlopig tot 19 januari. Dus ben ik vanmiddag, toen dat bekend werd, voor de laatste paar dingen die we nodig hadden uit de gewone winkels, een snelle ronde gaan maken in het dorp. Allemaal dingen die in de laatste 9 maanden niet gekocht waren om zoveel mogelijk mensen te vermijden, Er waren meer mensen die dat deden; ik heb  het nog nooit zo druk in het dorp gezien op een maandagmiddag! Dat werd geen rustige werk-middag dus...
From 0:00 we are into a complete Lockdown here! At least untill 19th of january. As soon as that was announced, I went to some stores to buy the last things that we need fron the 'normal' stores, a quick tound through the village. All things that we prosponed to buy the last 9 months to avoid other people as much as we cab. There where a lot of others doing the same; I haven't seen it ever that busy in town on a monday afternoon! That was something else as the quiet working afternoon that I had planned for me...



Creatieve groetjes,

Gerrina



Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at: 
More Mixed Media challenge: Anything goes opt. white
NBUS Challenge: #21
Take a word: Festive

6 opmerkingen:

  1. Adorable card and love that sweet image and great papers. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alsnog gefeliciteerd met je dochters verjaardag.
    Een hele mooie kaart voor de 20 jarige dochter en zo leuk die poes en schoenen erbij.
    Ik was maandagmiddag naar de supermarkt geweest en daar waren bijna geen mensen, maar de parkeerplaats stond bomvol. Allemaal bij de blokker, action of kledingwinkels.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als nog gefeliciteerd met je dochter, mooi kaartje heb je voor haar gemaakt leuke stansen heb je gebruikt.
    ik ben nergens meer geweest maandag middag we zien wel hoe het gaat lopen ik blijf lekker aan de knutsel ik hoop alleen dat ik het red met mijn papier, gelukkig heb ik genoeg restjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart voor je dochter. Super gedaan en van harte gefeliciteerd!
    Gelukkig was ik voorzien van de noodzakelijke dingen. Het was hier net zo.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous fun card,love all your details and design..
    Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card Gerrina, I love the background. Happy Birthday to your daughter, hope she enjoyed her day despite the restrictions. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina