"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

donderdag 15 april 2021

Treurwilg / Weeping willow

Ik ben dol op bomenstempels en deze treurwilg is een van de mooiste bomenstempels die ik heb. Omdat ik 'm al een tijdje niet meer gebruikt had, heb ik deze weer eens uit de kast gepakt. Je zag 'm al eerder hier, omdat dit de 3e kaart is die ik maakte vorige week donderdag, toen Josje en ik 's middags met de CaS-stijl aan de gang zijn gegaan.

I love tree stamps and this weeping willow is one of the most beautiful tree stamps that I own. Because I have;t used it in a while, I took it out of the cupboard. You could see it also here, because this is the third card that I made last thursday, when Josje and I 'tackled' the CAS style.





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Deepred, Action
Stencil: Memorybox
Inkt: Versafine Onyx black, DI Mustard seed, Picked raspberries en Peeled paint
Overige: Stempelpapier, blendingtool en wit cardstock



Creatieve groetjes,

Gerrina



Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Make my Monday: #146 Checks or plaid
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: CAS

8 opmerkingen:

  1. Oh dat is inderdaad een prachtige stempel Gerrina, ik ben dol op treurwilgen, vind ze erg mooi.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie treurwilg, altijd een mooi gezicht op je kaart komt ie mooie uit op de kleurige achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie treurwilg, het zijn prachtige bomen. Ze staan ook hier bij het water in ons wijkpark, in de zomer heerlijk schaduwrijk daar. Deze komt prachtig uit tegen de zachte achtergrond! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een mooie boom. Ook je kaart in vorige post met deze treurwilg is prachtig. Je doodle kaarten zijn ook mooi. Ik hou vooral van de laatste, waarschijnlijk door die katstempel die is super.
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great CAS card love the beautiful tree and stencilled background
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love all the elements you included on your card, it's beautiful! So glad you joined us for our Make My Monday challenge.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cool, colourful background for this elegant, gorgeous weeping willow, Gerrina ... fabulous! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful serene card. Thanks for joining us at Make My Monday. Caz. DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina