"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 11 mei 2021

Laat het los... / Let it go...

Ik denk dat mijn 'mojo'  even er van tussen is...ik heb gewoonweg minder zin om iets te maken. 
En ben een beetje moe van de hoop negativiteit die ik krijg door mensen die nu ingeënt zijn en opeens alles weer willen doen zonder ook maar enige rekening te houden met die mensen die nog lang niet aan de beurt zijn voor een vaccinatie en die dus nog steeds niet veel kunnen; Niet erg fijn als je voornamelijk voor hen zo voorzichtig bent geweest en zoveel niet hebt gedaan terwijl er het besef was dat het mogelijk voor jou veel minder erg was om ziek te worden als voor hen!  
En daarnaast heb ik ook veel tijd nodig om andere dingen te doen gelukkig.

I think my 'mojo' has taken some 'time off'... I just have less urge to make something.
And I get a bit tored of all the negatvity that I get from those people that have been vacinated and now suddenly want to do anything again without taking account of all of the people that are a long way from being vaccinated and are still not able to do much; Not verry nice if you were especially carefull for them and didn't do so many things to let them be safe, while knowing that it maybe might have been not too bad for you to get sick as it might be for them!
And luckely I needed a lot of time doing other things.


Giseravond heb ik een van de mooie achtergronden gebruikt die ik op een van de middagen met Josje gemaakt heb. Deze keer hebben we ze gemaakt door een stencil te verschuiven en kleuren over elkaar heen te sponzen zodat er wat diepte inkwam of andere kleuren ontstonden. Leuk en verslavend om te doen! Ik heb alleen nog wat verschoven met zwart gesponst achter het uitgestanstte meisje met de ballonnen en een tekst erbij opgeplakt...

Yesterday evening I used one of the beautiful backgrounds that I made on one of the afternoons with Josje. That afternoon we made backgrounds by shifting the stencils a bit each time we sponged them so that they made some depth or new colours. Fun and addicting to make! I just shift-sponged with black behind the girl with the balloons diecut and put a text on it...




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stanzen: Action
Stencil: Colorbox
Inkt: Diverse DO's
Overige: Aquarelpapier, blendingtool, wit en créme cardstock en Studio Light tekst



Creatieve groetjes,

Gerrina



Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Knutsels en Kadootjes: Nederlandse tekst
Try it on Tuesday: Make it feminine
The crafter's café challenge: #265 Anything goes
A place to start: Anything goes
Paperminutes: #691 Scene
NBUS Challenge: #26
613 Avenue Create: Anything goes opt. moodboard
The crafter's café challenge: #265 Anything goes
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Feminine
CASMixUp:  Rainbow
Cupcake Challenge: #518
Inspired by Challenge: #173
STAMPlorations Stencil Challenge: Anything goes
Happy Little Stampers Anything goes with dies Challenge: May
Happy Little Stampers Stencil challenge: Anything goes
Happy Little Stampers CAS Challenge: Fun and games

27 opmerkingen:

  1. Ik voel met je mee hoor…met vaccinaties kunnen we echt nog niet los en moeten echt nog rekening houden met heel veel mensen!
    Ik krijg ook de 31e mn 2e prik en het enige waar ik naar verlang is mn kleinzoon van al een half jaar eindelijk vast te houden en te knuffelen…ook mn kinderen natuurlijk. Ik ga echt nog niet op vakantie!
    Je kaart is een beauty hoor, heel mooi gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel triest als er zulke mensen zijn Gerrina, maar ik doe precies hetzelfde als voor mijn vaccinatie en hou mij aan de regels. Wel heb ik een dame in de supermarkt erop aangesproken dat ze zo onverschillig mij aan de kant duwde. Vraag gewoon netjes of je erbij mag, zei ik tegen haar.
    Je hebt een pracht creatie gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this Gerrina, what a fabulous design. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Mooie achtergrond Gerrina!
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een supermooie kaartje wat komt het stansje mooi uit op de achtergrond
    wat mij ergert is dat mensen geen afstand meer houden bv in de supermarkt en dan ook nog korte lontjes hebben als je er wat van zegt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How wonderful Gerrina - I love your background technique - it gives a fabulous result.
    I hear you about the selfishness of those who have been vaccinated - I too am still waiting for mine, but we have been so lucky to have so few community cases that life is pretty well 'normal' here
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Just beautiful, love the background and colours. Thanks for sharing with us at A Place to Start. Vesna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje, mooi die kleuren!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What an awesome technique, Gerrina! Love the bright colors and design of the background and the sweet die cut! Hope you can get your vaccinations soon! Meantime stay safe! Thanks so much for sharing with us at CAS Mix Up!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Coole Karte mit interessanter Hintergrundgestaltung!
    Danke, dass du sie bei Paperminutes zeigst.

    Liebe Grüße -
    Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Herkenbaar verhaal, ik ben al vanaf Februari gevaccineerd, ik werk in de zorg met kwetsbare mensen, ik loop er niet mee te koop, en ik ben vorige week voor het eerst met mijn man op bezoek geweest bij mijn zus, ook hebben we hier sinds begin december vorige week bezoek gehad van 2 personen. En op vakantie ga ik alleen in een huisje en echt niet naar het buitenland, het is zo druk in de winkelstraten en op de terrassen dat ik er echt niet tussen wil zitten. Onze tijd komt wel weer denk ik dan...Safety first..
    maar over naar je mooie kaartje, een beetje een CAS kaartje, maar erg mooi, ik hou er van. Sterkte met het wachten op de vaccinatie, en goed dat je je zo goed aan de regels houdt..Bedankt dat je mee doet bij K&K. groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OMG..Gerrina, Gorgeous stencil shifted background for your sweet die cut in white girl. So pleased you joined us at CAS Mix Up. Take care...it is a stressful time for everyone. Love and Hugs...Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love the way you moved the stencil on each time - it makes a brilliant pattern. Thats great die cut too. Thank you for joining us at Try It On Tuesday.
    I have had both of my vaccinations but still not going out much as a lot haven't (as much a safety for me as for others). It's folk who don't wear masks or keep their distance that annoy me - there's still COVID around! Hugs, Chrisx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer toch... Ik ben van mening "samen uit, samen thuis". We zijn met zijn allen tezamen dupe geworden van het virus, dan vind ik het wel zo respectvol om met zijn allen tezamen weer hetzelfde te mogen... Ik weet zelfs nog niet wanneer ik mijn uitnodiging precies ga krijgen :-) Probeer het je maar niet te hard aan te trekken X
    Prachtige kaart laat je hier zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your background is AMAZING, Gerrina! What a cool technique! Love the colours that really show off the white die-cut of the girl with balloons. Thanks for sharing your card with us at CAS Mix Up!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love, love, love how you stenciled the background! I am going to try that myself. Stay strong sister, don't let them get you down! Thanks for creating something special for that gal in your life at Cupcake Inspirations!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is amazing. The colors are brilliant and the design is awesome.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I'm catching up after a fortnight away from blogland, Gerrina ... what a cool card! That die cut, balloon toting little girl is just so cute ... and how brilliant is that stencilled background ... the sense of movement is awesome! Hope you find your mojo soon ... though it doesn't look as though it's missing! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love that idea of shifting the stencils - and it looks so good here with your balloon and the girl. Stay safe - hard times indeed and it is difficult to stay motivated. I'm glad we helped though - thanks for sharing with us at 613 Avenue Create

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow! You've really mastered this technique! Fabulous card! Thanks so much for sharing at CAS Mix Up:)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Very pretty! Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create.
    Hugs, Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. So artistic and so beautifully crafted! Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow! This background looks amazing! Great to see you in the Happy Little Stampers gallery. Hope you will join us again soon!

    Nandini, DT
    Paint Paper Scissors

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This stencil and the die-cut of the girl with balloons work perfectly together! Thank you for sharing your creative talents with us at Happy Little Stampers.
    I wish you a lovely day!
    Maja, DT HLS

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina