"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 25 februari 2022

Kerstkaarten 10 / Christmascards 10

Na de kerstdagen heb ik nog een aantal kerstkaarten gemaakt omdat er nog een paar half afgemaakt lagen en ik zin had er nog een paar te maken die ik aan het einde van dit jaar kan gebruiken, Aangezien er velen hier op hun blog kerstkaarten laten zien op het einde van de week, laat ik deze en de anderen die ik nog maakte vandaag en op wat volgende weken zien.
De stempel die ik bij deze 2 heb gebruikt heb ik mogen lenen.

After the christmasdays I made more christmas cards because some were half finished and I was in the mood for making more that I cab use this year. While there are a lot of you that show christmas cards on the end of the week, I will show these and some others I made on this and following weeks.
I was lucky to borrow the stamp that I used on these 2.






Gebruikte materialen voor alle 2:
Used materials for all 2:
Stempels: Impression Obsesion, Art Specially
Inkt: Versafine Onyx black
Overige: Stempelpapier, CC brushes en cardstock



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met de 1e kaart doe ik mee bij:
I am entering the first card at:
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything goes
Happy Little Stampers Watercolourchallenge: Anything goes
Met de 2e kaart doe ik mee bij:
I am entering the second card at:
A bit more time to craft: #150 Anything goes
Happy Little Stampers Christmaschallenge: Anything goes

12 opmerkingen:

  1. Fabulous cards Gerrina, what a great stamp! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are wonderful, Gerrina! So happy and cheerful with the bright, non-traditional colors. Thanks for sharing at 613 Avenue Create.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gave kaarten !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kerstkaarten ! Het hoeven niet altijd de traditionele kleuren te zijn.
    Ik vind ze prachtig. Groetjes en fijn weekend. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a wonderful stamp Gerrina and I love your vibrant colouring of it on these stunning cards
    Stay safe
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave serie Gerrina.

    Ik houd wel van niet traditionele kleuren.

    Geniet van je weekend en de zon

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love you cute trees all fun and colourful...
    Thank you so much for joining in with us at 613 Avenue Create..hope you will play along again..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome cards. Love the colors and so glad you shared over at Happy Little Stamper watecolor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your colorful Christmas cards. They are so fun and cheerful. Thanks for joining us at Happy Little Stampers ~ Watercolour Challenge.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous colourful designs!

    Thanks for joining us at the Happy Little Stampers Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cute and Clean design! These are so fun!

    Thanks for hanging out on our front porch at 613 Avenue Create !
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    A Place to Start , Challenge Blog
    613 Avenue Create , Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina