"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 4 november 2022

Zomer Challenge 2022 61+ Missees 9 en overzicht / Summer Challenge 2022 61+ Missees 9 and compilation

Zo ik ben er klaar mee! Nee niet negatief bedoeld, maar ik heb alle dagen/prompts van de Zomer Challenge gemaakt die ik wou maken. Heerlijk dat ik nu weer op andere manieren kan gaan stempelen, kleuren en meer, al heb ik weer genoten van het op deze manier aan de slag gaan... Dus vandaag de laatste dag en een overzicht van alle gemaakte dagen. Dit jaar heb ik mezelf een extra uitdaging gesteld en ik ben benieuwd of het jou is opgevallen wat er op alle kaarten van deze Zomer challenge te zien is? Op alle kaarten van de Zomer challenge van dit jaar staan 1 of meer strepen!

So I have finished it! No, said in a negative way, but I made all the days/prompts of the Summer Challenge wich I wanted to make. Feels so good that from now on I can start stamping, colouring and more in different ways again, although I enjoyed making things with a prompt... So today the last one and a compilation of all the days I made.This year I set myself an extra challenge and I am so curious if you saw what it is that you can see on all the cards of the Summer Challenge? On all of the cards of the Summer Challenge are 1 or more stripes!



Dag 61. Lint / Ribbon


Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels:Studio Light,
Stanzen: Studio Light,
Inkt: Memento Tuxuedo black
Overige: Correspondentiekaart, diverse plaklinten, DP diverse kleuren en tekststicker



Overzicht van alle dagen/prompts die ik gemaakt heb dit jaar:
Compilation of all the days/prompts that I made ths year:




Denk dat ik nu maar eens verder ga met het afwerken van heel wat dingen die er nog in mijn bak liggen om nog wat mee te doen en nog veel meer opgebruiken van spullen die al lang in mijn hobbykamertje liggen en die ik, nadat ze op zijn, nooit meer ga aanschaffen... Mooi voornemen? Of niet... kijken of dat me lukt...

Think I now go on with finishing a lot of the things that are in my -still-to-finish- box and to use up a lot of the things that lay in my little craftroom for such a long time, and wich I won't buy ever again when they are used up...



Creatieve groetjes,

Gerrina



Met de 1e kaart doe ik mee bij:
I am entering the first card at:
Zomer Challenge 2022 (FB): dag 61 Lint
Arty Divas: Oktober
Creative Fingers: #242 Anything goes
Through the craftroom door: Anything goes
Creative Artiste challengeblog: #88 Anything Mixed Media goes
The crafter's café challenge: #290 Use some pink

7 opmerkingen:

  1. What a great selection of cards Gerrina, and you use of stripes in them all is amazing!! Well done.
    Sounds as though you are now challenging yourself to use up old supplies and have even better organisation in your craft room - I look forward to seeing the results
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, you have been bust Gerrina, so many different styles and designs, think we could all follow suit and use up some of our stash.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal je een heerlijk gevoel hebben nu je alle promptkaarten klaar hebt en je kan terug kijken op een prachtige serie. Ook deze laatste is weer heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heeft ze een mooi truitje aan! Heel gaaf deze Missee weer! Erg leuk om al je werk bij elkaar zo te zien, mooi overzicht! Succes met je opdracht, knap om iets te maken met spullen waar je toch niet zo weg van bent achteraf. Ken dat wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You've made an excellent job working and playing with all those layers and textures. I love the contrast between the pink layers and the black ones. Thanks for joining us at A Place To Start. Hugs, María.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A wonderful selection of cards Gerrina, every one so very different. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fabulous collaged project. Pretty striped background and lovely focal point image.
    Thank you for joining in with our November challenge "Anything Mixed Media Goes" at Creative Artiste Mixed Media. Good luck x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina