"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 31 december 2022

Boom / Tree

Vandaag de laatste dag van het jaar... Zo is 2022 weer bijna voorbij. Het was een bijzonder jaar met wel nog Covid en toch voor ons gezin dat niet, met een droog voorjaar en zomer en een natte winter, met weer heel warme zomerdagen en ook heel koude dagen en van alles dat er gebeurde met ons, familie en vrienden...Een jaar met een lach en een traan, zoals het ook wel hoort...
Dus nu rest mij alleen nog te zeggen: Voor diegene die vuurwerk gaan afsteken: ga in een lege wei of zo staan en zorg ervoor dat er niemand gewond raakt! (ik hoopte echt dat ze het helemaal zouden verbieden) Voor diegene die er gewoon een leuke jaarwisseling van willen maken: veel plezier!

Today the last day of the year... So 2022 is almost gone. It was a special year with still Covid and not that for our family, with a dry Spring and Summer, a wet winter, again verry hot ssummerdays and verry cold winterdays and all that happened with us, family and frindds... A year with leaghs and teardrops, just like a year is...
So now I just have only to say: For the ones that will do fireworks; go stand in an empty meadow and make sure you don't hurt anybody! (I really hoped they would ban fireworks totally). For the ones that want to have a great New Years feast... have fun!


Op een van de donderdag middagen zijn we met PanPastel aan de gang gegaan. Voor deze heb ik verschillende Panpastelkleuren door een stencil gesponst en heb ik daarna de grond gemaakt. Gefixeerd en ik vond een mooi tekstlint en kant tussen m'n linten. Ik wou er niets meer aan toevoegen; vond 'm goed en serene zo...

On one of our thursday afternoons we used PanPastel. For this one I sponged several colours of PanPastel through a stencil and made the ground after that. I set it with fixative and found a beautiful sentiment ribbon and some lace in my stash. I didn't want to add more; felt so good and serene... 




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stencil: Nellie Snellen
Overige: Mixed mediapapier, Panpastel in diverse kleuren groen, PanPasteltools, fixatieve, kant en tekstlint



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
NBUS Challenge: #45

2 opmerkingen:

  1. Goede morgen Gerrina op deze laatste dag van het jaar, en voor mij mogen ze het knal vuurwerk ook verbieden, maar ik begrijp dat er mensen zijn die het heel leuk vinden. Gelukkig wonen wij in een dorpje waar het om 0.30 uur weer rustig is.
    Je hebt een mooie creatie gemaakt.
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful tree Gerrina - the soft 'ground' looks almost ethereal, and I love the lace and ribbon finish.
    I too wish they would ban fireworks...
    Happy New Year to you and yours
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina