"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 8 januari 2024

Be so happy...

Oké dit begint niet al te best in het nieuwe jaar; afgelopen week op de gezellige donderdagmiddag met Josje heb ik maar liefst 11 projecten afgewerkt/verwerkt uit mijn nog af te maken doos en mijn doos met achtergronden... De gaatjes basis was al eerder uitgestanst en de bloem heb ik al op een eerdere donderdagmiddag gekleurd. vorige week heb ik alles bij elkaar gepast en gepakt en samengevoegd tot een Art Journal Page voor in mijn kleine Art Journal. 
En zo heb ik er nog 10 af/opgewerkt... terwijl ik niet meer elke dag zou posten heb ik nu opeens 11 projecten om jou te laten zien... Nou ja, we zien wel, vandaag dus de 1e die ik donderdag maakte:

Oké this isn't such a good start of the year; last week on the fun Thursday afternoon I finished/put together 11 projects from my still-to-finish box and my box with backgrounds... The base with the little dots in it is one that I die-cut earlier and I coloured the flower on another Thursday afternoon. Last week I fitted it all together to end up with an Art Journal Page for in my little Art Journal.
And I finished/used more from my stash to make 10 more...and that whilst I shouldn't post every day here, I now have 11 projects to show you here... Well... we will see, today the first one that I made Thursday:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: onbekend
Stanzen: Action
Inkt: Versafine Onyx black
Overige: Stempelpapier, Prismacolor kleurpotloden, blauw en wit cardstock, papieren meisje van DutchDesignink en tekststicker



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
613  Avenue Create: Anything goes opt. new beginnings
Crafty Calender Challenge: Anything goes
Creative Friday: #350 Alles geht
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Something new (the girl)
Gem of a challenge: week 1 Anything goes 

5 opmerkingen:

  1. Goed bezig , mooi resultaat !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful creation, Gerrina. The lovely girl looks deep in thought. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is wonderful Gerrina - a sweet page, given even more interest by the pensive girl image
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei Creative Friday. Es ist doch toll, wenn angefangene Sachen verarbeitet werden, besonders wenn so schöne Karten dabei entstehen.
    Liebe Grüße, Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blumenkarten gehen immer. Da hast du ja was erfolgreich beendet.
    Danke für deine Teilnahme bei creative friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina