"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 29 maart 2024

Een beetje 'cute' / A bit 'cute'

Ingekleurd had ik deze al op een eerdere donderdagmiddag, maar verder had ik geen idee wat ik ermee wou doen... Veel kinderkaarten heb ik niet nodig en, alhoewel deze niet té 'cute' is, zie ik me deze niet naar een vriendin opsturen... In mijn 'nog af te maken'-doos lag een kaart met deze tekst aan 2 zijden en toen ik deze naast het meisje met de hond legde bij het zoeken naar iets anders had ik opeens het idee hoe ik hier een Art Journal Page van kan maken... Met nog een stuk DP werd het deze page:

I had already colored this one on an earlier Thursday afternoon, but had no clue what to do with it from there... I don't need much child cards and, while this one is not 'too' cute, it is not one that I would want to sent to one of my friends... In my 'still-to-finish'-box was a piece of paper with this text on two sides and when I put it next to the girl with the dog whem I was looking for something else I suddenly got the idea how to make an Art Journal Page out of this... With another part of DP it became this page:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Onbekend
Inkt: Versafine Onyx black
Overige: Stempelpapier, DP



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart/AJ Page doe ik mee bij:
I am entering this card/AJ Page at:
C.R.A.F.T. challenge: #714 Not a card
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything goes
Pammie's Inky Pinky challenges: #2412 Anything goes
Creative Fingers: #273 Anything goes
Addicted To Stamps and more: #461 Any occasion

6 opmerkingen:

  1. Nee, inderdaad meer voor een jarig meisje, heel schattig en mooi door jou ingekleurd! Maar voor een art journal page samen met die van de hond met meisje natuurlijk ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely art journal page Gerrina. The image is so sweet.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad je kaartje is "cute". Heel mooi Gerrina.
    Fijn paasweekend. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great journal page.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet card.
    Thank you for joining us at Addicted to Stamps and More challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina