Ik ging weer verder met de 'city stempel' en de serie, maar wilde iets anders maken dan de vorige drie (die kun je hier en hier en hier vinden) en heb dus wel dezelfde elementen gebruikt, met dezelfde kleuren als de derde, maar nu met een vrouw die meer in de tijd van de stad past zoals die gestempeld is....
Dit is echt het laatste project voor nu, al heb ik nog wel wat andere ideeën met deze 'city stempel'.
I continued again with the 'city stamp' and the series, but wanted to create something different as the previous three (wich you can find here and here and here), so while using the same elements, I went for the same colors as the third one, but now with a woman wich is more of the time of the city as it is stamped...
This really is the last project for now, although I do have a few other ideas for this 'city stamp'.
Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Whimpsy Stamps
Stanzen: Onbekend
Inkt: Versafine Clair Nocturne, DO Black soot, Salty ocean, Candied apple, Mustard seed, Mowed lawn en Lost shadow
Overige: Aquarelpapier, kwast en water, rood Stabillo All potlood, zwarte en rood DP en tekststicker
Creatieve groetjes,
Gerrina
Met dit project doe ik mee bij:
I am entering this project at:
Do All Kreatives challenge: #118 Anything goes opt. Use die-cuts
A place to start: #63 Anything goes opt relates to a song
Pammie's Inky Pinky challenges: #2640 Anything goes
Crafts Galore Encore challenge blog: Anything goes
613 Avenue create: Anything goes opt. Think pink
Creative Fingers: #330 Anything goes

Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.
Creatieve groetjes, Gerrina