"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 23 mei 2012

Choose the good ones

En nog maar een kaartje gemaakt met een van de achtergronden die ik met Dylusion inkt heb gemaakt:


De tekst:

De stempels zijn weer van Cherry Pie.
Geëmbossed met EP van WOW.
Met potlood de takjes erop getekend.
Gemat op glanzend papier met weer datzelfde takjes-patroon erop gemaakt.
Het geheel op een kaart gemat.

Lekker vrij werkt dit: Op het moment dat de achtergrond droog is, kijk ik wat ik ermee wil maken. Dat verschilt dus elke keer en maakt dat ik steeds meer van de op de AS gekochte spulletjes gebruik. Maar ook stempels en sjablonen die ik al een tijd had komen nu uit de kast...

Creatieve groetjes, Gerrina

4 opmerkingen:

  1. GAAF ...GAAF ...GAAF ...GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart,
    prachtig kleurenspel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Gerrina deze creatie heeft met die embossingpoeder wel een echte WOW factor:o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, en wat een heerlijk spul hé die dylusions. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina