"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zaterdag 5 mei 2012

Zwart-Wit-Zwart

Welkom aan mijn nieuwe volgers! Heerlijk dat jullie erbij zijn, ik waardeer dat zeer!

Vandaag geen dag waarop ik veel vlinders heb gezien; het was te frisjes...
Daardoor kon ik het niet laten om nog meer met vlinders te doen en de stempel is zo leuk...

Als eerste een set gemaakt in Zwart-Wit-Zwart:

De Zwart op Witte kaart:

En de Wit op Zwarte kaart:


Voor beide kaarten de vlinder achtergrondstempel van Kanban gebruikt en ook de bij die set horende losse vlinders. Bij de eerste kaart Wit EP van Hero Arts gebruikt.
Bij de tweede kaart Zwart EP van Ranger gebruikt.

Volgende keer nog meer vlinders; ik zei het al: dat is echt een van mijn favoriete beestjes...


Vlindergroetjes, Gerrina

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi en ziet er chique uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi .... OOOOOOO wat moooooooooii !!Meis wat ben je weer lekker bezig geweest .Ben ook helemaal wijs met de mooie kaart die ik van je gekregen heb ..tis een beauty !!!!

    Liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi en stijlvol.....
    en ja wie houdt er nu niet van vlindertjes : )))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaarten Gerrina, die vlinders komen gioed uit ook in zwart-wit. origineel!
    Gr Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw! sjiek gemaakt zo :) erg mooi

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zo in het zwart wit! Vlinders is toch een heel dankbaar onderwerp!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina