"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 7 november 2012

Panpastel Verjaardagskaart / Panpastel birthdaycard

Deze verjaardagskaart heb ik een tijd terug gemaakt, toen ik samen met mijn dochter bij Rosita aan het "spelen" ben geweest:


En van wat dichterbij

Van een stencil van Crafters Workshop, 3 kleuren panpastels en een tekststempel van Eline, samen met wat papier en een stuk lint maakte ik deze kaart.
De basis-sketch is er een die je al tegenkwam bij een aantal kerstkaarten die ik eerder liet zien hier en hier. Dus weer een leuke manier gevonden om m'n stencils te gebruiken!

En weet je wat het gave is? Bij het Panpastelblog heb ik een van de candy's die ze daar weggeven gewonnen:
Een proefpakket met 2 kleuren en tools. Kunnen mijn dochter en ik zelf thuis ook met de Panpastels aan de gang! Deze candy, telkens bij 50 volgers meer loopt nog. En ze hebben nog meer candy's!


Creatieve groetjes, Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
*The Dutch Card Lovers: Challenge #162: lint
*stampin for theweekend: Anything goes
*The artistic Stamper: Anything goes

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je panpastelsetje!!!
    Wat heb je al een schitterende kaart gemaakt.... erg mooie kleuren!!!
    Succes met de challenges...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je panpastel setje, leuk, veel plezier ermee! Je kaart ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gerrina
    Eén van de voorwaarden voor het meedoen met DCL is dat je de kaart speciaal voor de challenge maakt (combineren met andere challengers mag), de kaart moet dus nieuw zijn. Ook al heb je de kaart nog niet eerder gepost, je hebt hem toch al een tijdje geleden gemaakt schrijf je...
    Dat neemt niet weg dat hij erg mooi is!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had ik beter moeten omschrijven; De achtergrond heb ik eerder gemaakt, maar ik wist niet wat ik ermee wou maken. Dat doe ik wel vaker; ik gebruik m'n achtergronden net als een ander designpapieren zou gebruiken. Toen ik de challenge bij DCL zag heb ik de kaart gemaakt. Omdat ik toen de kaart pas voor me zag en wist wie ik er een plezier mee wou doen...

      Verwijderen
  4. Heerlijk spul Hè Gerrina, die PP!
    En een leuke kaart heb je er mee gemaakt.
    Ik begrijp dat je niet mee kunt dingen, Jammer, en een beetje raar, aangezien je hem nog niet liet zien. Je kunt toch nooit bepalen of weten wanneer iemand iets maakt?
    Maar hij blijft leuk hoor!
    Gr, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is gorgeous. I love the colours and such a beautiful design

    Thank you for taking part in the Stampin' for the Weekend Challenge
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een fleurig en mooi kaartje geworden. Goed dat je het even uitlegt over de achtergrond met panpastels en leuk dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi fleurig kaartje hoor gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan. :) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina