"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

zondag 25 november 2012

Stamping Angels dag en reünie / Stamping Angels day

Gisteren een heerlijke dag met de Stamping Angels en oud-Stamping Angels gehad.
Veel gekletst; reuze gezellig en natuurlijk ook aan de gang gegaan om wat te maken; een kalender-achtergrond.
Lisetta had de enorme ruimte lekker warm gemaakt en gezellig ingericht. Het rook bij binnenkomst naar de heerlijke taarten die zij gemaakt had!
Na de begroetingen en het uitladen van de tassen werden tijdens de thee/koffie met taart dan ook al gauw de kaarten uitgedeeld die we voor elkaar gemaakt hadden.

Dit is de kaart die ik maakte:


En dit zijn alle kaarten die ik voor de Angels van deze dag maakte:



Heerlijk om te zien wat er allemaal voor mooie kaarten in verschillende stijlen en met zo veel verschillende technieken gemaakt zijn! Dit zijn ze bij elkaar:

Zijn het geen plaatjes? Ze passen mooi in het boekje dat ik ervoor gemaakt heb:



In het boekje heb ik nog wat ruimte gemaakt door extra bladzijden in te voegen, zodat ik ook de foto's die er gemaakt zijn in kan doen, maar dat zullen nog wel wat meer bladzijden worden nadat de foto's uitgewisseld zijn!

's Middags een heerlijke lunch. Door ons allen gemaakt en dat levert dan een plaatje op om van te smullen...

Aangezien we eigen spulletjes meenamen om te werken, van te voren een (heel) klein beetje over gedacht wat ik zou gaan maken. Maar een precies idee kreeg ik niet en dat is vaak ook niet de manier waarop ik werk. Dus in een mandje en tas wat spullen gedaan in de thema's: vrolijke kleuren, seventies/retro, vlinders, stencils en inkt.
Ben aan de gang gegaan zonder een concreet idee; gewoon doen en gebruik maken van wat ik aan materiaal bij me had of kon lenen als het echt moest.

Dit is de mijne geworden:


Wat detail:


Vind deze zelf vrolijk en zou alleen wat dingen naar voren willen hebben gehad door embossen. Verder ben ik wel tevreden ermee en in ieder geval heerlijk gewerkt!
Denk niet dat ik de kalender nog terug plaats, maar dat komt meer omdat ik deze zelf niet gebruik..

En dit is het resultaat van hoe verschillend en mooi iedereen met de kalenderachtergrond aan de slag is gegaan:


En als afsluiting een lekker chinees buffet:

Een groepsfoto heb ik nog niet, maar dat komt nog wel. Nu alleen de foto's nog afdrukken en in m'n boekje plaatsen en ik heb een fijne herinnering aan deze super gezellige dag!
Yvon bedankt voor het organiseren en Lisetta bedankt voor de gastvrijheid!

En vandaag lekker relaxen en natuurlijk verder aan de kerstkaarten en wat rondstuinen bij jullie in blogland als het tussendoor lukt vandaag.

Creatieve groetjes, Gerrina

10 opmerkingen:

  1. Wat mooi allemaal zeg!!!
    En whaaaaaw de kaarten die jij had gemaakt voor iedereen, schitterend! Die engelen geven net echt licht. Ik vind ze echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal vrolijk uit!!! Kan mij voorstellen dat je een leuke dag hebt gehad!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij natuurlijk ook bedankt voor je gezelligheid gisteren! Je hebt een prachtige kalender gemaakt, en omdat ik naast je zat, zag ik die groeien van niets tot deze mooie achtergrond! Ook bedankt voor je mooie kaart, ik ga er ook een boekje van maken, en voor het lenen van je distressjes ..... onder uit je tas!
    Hartstikke leuk dat je gisteren bij de Angelsdag was!
    Lieve groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo ziet er gezellig uit,leuk zo met elkaar bezig te zijn.Het merk van de stempel is stampendous.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende resultaten op deze dag. En fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben. De maaltijd ziet er trouwens wel uit om zo in te bijten.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was het gezellig hé. Jou achtergrond is erg mooi geworden.
    Wat fijn dat we weer kunnen uitkijken naar de volgende Angeldag. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Some great makes and wonderful colours!trace x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er gezellig uit allemaal! En een leuke uitwisseling van kaarten! Mooie dingen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creaties allemaal; en wat fijn om te kunnen ruilen, super!! Je angel kaarten vind ik ook de max!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat supermooi Gerinna en wat een prachtige creaties heeft iedereen gemaakt. Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina