"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 26 juli 2013

Herinnering... / Memory

Als dochter van een handwerklerares die later een aantal wol en handwerk speciaalzaken had, is dit een héél herkenbaar beeld! Mijn moeder, maar ook mijn zus en ik, zaten regelmatig lekker breiend op de bank. Vele heerlijke, zoals mijn moeder zei, "woon"- truien en vesten zijn er gemaakt en sommigen worden nu nog gedragen.
Dus toen ik deze stempel zag, was dat een schot in de roos;


De achtergrond is gemaakt van aquarelpapier waarop ik de stansjes schoongemaakt heb en waar van eerder werk al inkt van het craftsheet op opgenomen was. Dat gaf een leuk bijpassend effect, omdat de vormen in een lichtere kleur daarop terug te zien zijn.


Zo eenvoudig is het soms om een mooie achtergrond te maken...

Creatieve groetjes en geniet van het weekend,
Gerrina

3 opmerkingen:

  1. Dat is echt een leuk idee een leuke digi en een mooi kaartje.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super mooi geheel zo Gerina, en leuk de stempels van breiwerk.
    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoe de achtergrond perfect past bij het plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina