"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 3 juni 2016

Swappen in mei / Swappen in may

Het nieuwe jaar ben ik niet zo goed begonnen; ik heb geen tijd gevonden om ATC´s te maken en te swapen bij De Craftorij Facebookgroep. Dus ben blij dat het me in Mei eindelijk gelukt is weer een keer mee te doen! Het thema was Driehoeken. Ik maakte deze serie:
I started the new year not so good; I didn't find any time to participate in the ATC-swap at De Craftorij Facebookgroup. So I am glad that I finally made it to swap again in May! The theme was Triangles. I made these serie:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Carabelle Studio
Stencil: Heidi Swapp
Inkt: Versafine Onyx black, DI Wild honey en Blueprint sketchblendingtool en Zig Clean Colormarkers

En nog even samen:



En dit zijn de ATC's die ik opgestuurd kreeg:
And these are the ATC's that I recieved by mail:
Bedankt voor deze prachtige ATC's Grytsje, Brenda en Claudia!
Thanks for these beautiful ATC's Grytsje, Brenda en Claudia!



En deze maand heb ik ook nog een mailart geswapt met Tera. Ik ben al langer volger van haar en zij maakt heel mooie mailArt! Ik stuurde haar deze enveloppe, en een kaart en kijk eens wat voor moois ik teruggestuurd kreeg:
And this month I did a mailartswap with Tera. I am a follower of her blog for a long time and she makes gorgeous mailArt! I maild here this enveloppe and a card and look what beauties I recieved:

Tera's enveloppe:


Tera's kaart:
Tera's ATC:
Heerlijk om elkaar zo te kunnen verrassen!
Great to surprise eachother this way!




Creatieve groetjes,
Gerrina


Met mijn ATC doe ik mee bij:
I am entering my ATC at:
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Mask It
613 Avenue Create: Challenge #178 Anything goes 
Paperminutes: #437 Blending

8 opmerkingen:

  1. Adorable ATCs. Lovely makes by Tera. TFS. Have a great weekend.
    Flo x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A really quick peep and hello and sorry been missing, no internet most of the week so a swift catch up while we still have some connection.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het internet hier op de camping werkt meestal NIET ben dus blij dat het me nu eindelijk toch gelukt is. Dat heb je hier weer heel knap gedaan hé gerrine je ATC's zijn heel leuk en mooi.
    Groetjes van veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn je Atc-tjes en wat heb je leuke terug gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the ATC's you made, Gerrina - very clever use of the theme, and you did get some lovely ones back. That mail art looks fabulous.
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zoals je het licht laat vallen op het meisje! Gaaf hoor! En wat een mooie kreeg je terug en zo ook de mailart, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such beautiful ATC's Gerrina, great art too. Enjoy your weekend ;) Viv xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. these are awesome, great job! I am so glad you played along with us at simon says stamp wednesday challenge!

    blog-paperie blooms
    ig-2klines

    sparkle & shine, kindness *~*

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina