"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 31 december 2019

We luiden 2019 uit... / we say goodbay to 2019...

Vandaag de laatste dag van 2019. Een jaar met pieken en dalen en met heel veel dat ik gemaakt heb. Ik heb zelfs zoveel gemaakt, dat ik zelfs met de 342 dingen die ik hier tot en met vandaag dit jaar liet zien, nog steeds niet alles heb laten zien van wat ik in 2019 maakte...
Maar terug naar de laatste post van dit jaar; ik bewerkte een foto van mijn dochter en drukte die af op gewoon papier en ben die afdruk daarna weer met kleurpotlood en meer gaan bewerken. Deze gaat in mijn vrouwen Art Journal, want daar hoort deze jonge vrouw zeker in!
En, mijn vrouwen Art Journal is nog niet vol, dus ga ik daar in 2020 lekker mee door.

Today the last day of 2019. A year with highs and lows and with so many that I made. I even made so much, that, even with the 342 things that I showed here (including this one) until today this year, I still haven't showed everything that I made in 2019...
But, back to this last post of the year; I photoshopped a photo of my daughter and printed that on plain paper and worked on it with colourpencils and more. This one goes in my woman Art Journal. because this young woman belongs there for sure! 
And, my woman Art Journal isn't full  jet, so you will see more makes for that in 2020.



Gebruikte materialen:
Used materials:
Inkt: DI Fired brick
Overige: Aquarelpapier, DP,  koekjesverpakking,blendingtool, créme cardstock, tekststrip-sticker van Tim Holtz, Caran D'Ache Neonkleurpotloden en gekregen paperclips



Creatieve groetjes en ik zie je graag weer terug in 2020!

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Take It Make It Challenge: December
Papercraft Challenges: #53 Anything goes

6 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt. Mooie foto!! Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful journal page and love the photo of your daughter-best wishes for the New Year
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen voor dit nieuwe Gerrina.
    Wat geweldig mooi heb je deze pagina gemaakt en leuk dat je dochter ook in de vrouwen Art Journal komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gerrina,
    De allerbeste liefste wensen voor 2020 voor jou èn je gezin1
    Wat een supermooie creatie heb je gemaakt, echt prachtig, love it!!!
    Groetjes,
    Josje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is dit. Jeetje zoveel gemaakt en niet laten zien? Ik heb ook wel wat maar niet zoveel.
    Beste wensen voor 2020 en dat we deze keer op art specially kunnen afspreken om bij te praten
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! This is stunning Gerrina. I am so sorry I am behind with visits but I saw this and had to pop back and have a look. That photo would make a lovely stamp! Hugs Flo x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina