"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 1 januari 2020

En we verwelkomen 2020! / And we welcome 2020!

Ik wens iedereen een fijn en creatief 2020!
Al eerder vorig jaar was ik gast designer bij Crealies hier. Ik maakte met de ATCoin die ik overhield deze kaart:

Everybody a beautiful and creative 2020!
Earlier last year I was guest designer at Crealies here. I made with the ATCoin that I didn't juse for that this card:





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Crealies
Stanzen: Crealies
Inkt: DO Wild honey, Peacock feathers en Picked raspberry
Overige: Stempelpapier, koekjesverpakking met blauwe strepen, zelgemaakt DP, blendingtool en zwart cardstock,



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Simon Says Stamp Mondaychallenge: Partytime
Take a word: Circle

6 opmerkingen:

  1. De beste wensen en veel freubelplezier in 2020. We hopen weer heerlijk bezig te zijn, deze getuigd ervan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card, Gerrina. Happy New Year and best wishes for a great 2020. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brilliant card Gerrina, lovel the delightful colours. HNY to you.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart,
    een gelukkig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very creative circle card. Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great CAS card and beautiful ATC coin
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina