"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 26 augustus 2020

Dolfijnen / Dolphins

Vandaag een kaart met weer een nieuwe stempel van Crafty Individuals, Deze is getekend door Dora een van de mensen van het design team van Crafty Individuals. Ik ben echt helemaal weg van deze dolfijnen; het lijkt wel of ze lachen. Ik word er helemaal vrolijk van als ik deze zie...
In mijn grote verzameling stencils had ik er nog een met kleine dolfijntjes en zo is dit een eenvoudige kaart geworden waar ik helemaal vrolijk van word...

Today a card with again one of te new stamps from Crafty Individuals, This one is drawn by Dora, one of the people of the design team van Crafty Individuals. I really like these dolphins; they seem to smile. This is a stamp that I reallt like; it looks like they are smiling. Seeing it  makes me feel so cheerfull...
In my big stash of stencils I had one with little dolphins and so this card became a simple one that makes me happy...





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Crafty Individuals CI-551
Stencil: Action
Inkt: Versafine Onyx black, DI Hickory smoke, Salty ocean, Fossilised amber
Overige: Stempel-en maskerpapier, blendingtool, waterpen, Spectrum Noir Chrystal Sparklepen en créme parelmoer cardstock,



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Ink art Designs (FB): Anything goes
Papercraft Challenges: #61 Animals
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Oh so cute

8 opmerkingen:

  1. Prachtige onderwaterkaart Gerrina! Heel mooi geworden, de dolfijnen zijn prachtig! Bij CAS on Friday loopt ook een onderwaterchallenge, misschien een tip! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doras's Dolphins are really great and I love all the little ones swimming in the background.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dolphins are the most precious form of animals, love this stamp and design. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad Gerrina, het is net of de dolfijntjes lachen. Het is een hele mooie kaart geworden.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk dolfijnen kaartje en Dora kan ook zo goed tekenen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just lovely, Gerrina ... who wouldn't smile seeing these fabulous images, so beautifully displayed! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card and love the feel good stamps
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. beautiful card! Thanks for joinig us at papercraft-challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina