"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

dinsdag 18 augustus 2020

Nog een Zeepaard / Another Seahorse

Gisteren weer als een speer door het huis gegaan; hé wat is dat toch lekker als het minder warm is! Daardoor (nog) geen tijd gehad om weer iets nieuws te maken, maar als het helemaal door gelucht is zal mijn hobbykamertje vandaag zo heerlijk koel aanvoelen in verhouding met de afgelopen week, dat ik er weer met plezier in vertoeven wil.
Nu eerst dus een van de voorbeelden die ik maakte voor Crafty Individuals met weer een nieuwe zeepaard-stempel, dit keer mooi in een rand verwerkt en gecombineerd met de nieuwe zeepaard stempel die ik vorige week al gebruikte:

Yesterday again 'woshed' trough the house; that feels so much better when it isn't that hot!
That's why I haven't had any time to make something new, but when it is totally ventilated in my little craftroom it will be so lovely cool today compared with last week and it will a joy to be in there again.
Mow first one of the samples that I made for Crafty Individuals with again another of the new Seahorse stamps; this time one in a beautiful grungy border, combined with the new Seahorse stamp that I used last week:





Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Crafty Individuals CI-549, CI-548 en CI-272
Inkt: Versafine Onyx black, Versafine Clear Morning mist, DO Wilted Violet
Overige: Stempel- en maskerpapier, Caran D'Ache kleurpotloden en Spectrum Noir Chrystal Sparklepen



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Make my Monday: #129 On the beach
Allsorts Challenge: #583 Summerfun
Sisterhood of crafters: Masculine
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Midsummer blues
Papercraft Challenges: #61 Animals
Just add Ink: #518 Just add T (tape-mesure)

18 opmerkingen:

  1. Ik ben ook weer boven komen drijven, zo knap dat jij met die hitte toch hobbyde! Ik kon het echt niet opbrengen! Ruim 30 graden in mijn kamertje en beneden al bijna. Plakhanden, me naar voelen en dus een blogpauze ingelast.
    Deze creatie is schitterend! Mooie zeepaardjes en prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card, Gerrina! The sea horse stamps are amazing. Thanks for joining the Sisterhood of Crafters, "Masculine" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He's looking gorgeous with all those other beachy elements, Gerrina ... such a fabulous card! Hugs, Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's another really fabulous creation with the Seahorse Gerrina, lovely to see you at Allsorts 'Summer Fun' theme, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja, inderdaad, iedereen is weer de draad aan het opnemen. Ik kon het ook niet opbrengen om naar mijn hobbykamer te gaan. En als ik al iets deed was het buiten onder de bomen. Maar dan eenvoudige dingen, want ik kwam altijd wel iets te kort. Maar je kaartje met de zeepaardjes is heel mooi en fijne kleuren heb je gebruikt. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit met de zeepaardjes en prachtige kleuren ook.
    Ja hier was het ook veel te warm en zaten vooral binnen of onder de bomen in de schaduw. Met de katjes van de buren was het soms wel heel gezellig.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf hem geweldig vinden deze prachtige zeepaart stempel. Heel erg mooi kaartje met deze kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pffff ja ik sta even stil, te warm :) Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. BEAUTIFUL love this one, those stamps are just wow.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a fabulous creation! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, what a lot of beautiful colouring! Good luck in staying cool. It's winter here and I can't wait for our hot weather in summer! Thanks for sharing with us at Just Add Ink! Kelly x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous card and love the beautiful stamps
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. fabulous card Gerrina, there's just so much to see! thank you for joining our animal challenge with your seahorses on the Papercraft Challenges blog. Lisa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous seahorses, I love the colouring, a stunning card. Thanks for joining in the challenge at Make My Monday. We look forward to seeing you visit us again. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such an artistic and wonderful card! Thank you for playing along with our "Animals" challenge at Papercraft Challenges! Have a wonderful week and happy crafting, Maike ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina