"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

woensdag 11 januari 2023

Dromend... / Dreaming...

Ik heb geen idee meer hoe ik jaren terug deze achtergrond gemaakt heb. Het glimt wel een beetje en dat vond ik goed passen bij een avondscene met een meisje op de maan... Januari is echt een maand om met een boek en een pot thee, of met een goede film, op de bank weg te duiken al dan niet met een lekker warme dekentje... Fijn dat ik weer een achtergrond uit mijn doos heb kunnen gebruiken! 

I have no clou how I made this background years ago. It is a bit shiny and that seemed to fit the eveningscene with the girl on the moon... January is a real good month to sit on the sofa with a pot of tea and a good book or a good movie. Maybe with a lovely warm plaid... It feels good that I got to use one of the backgrounds out of my box!




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stencil: Crealies
Stanzen: Tattered Lace
Inkt: Versamark en Perfect Pearls
Overige: Correspondentiekaart, zwart cardstock en stickertekst



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
NBUS Challenge: #46
Crafty Calender Challenge: Ad a sentiment 
A place to start: #25 Anything goes
Crafts Galore Encore challenge: #107 Anythimg goes
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Too cute!

8 opmerkingen:

  1. Wonder what she's dreaming about Gerrina, clearly something special the way she's looking heavenward. Very pretty card.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heerlijk om af en toe op de maan te zitten! ;)
    Leuk gedaan,
    grtjs,
    Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful crafting. Stunning card and magnificent colours... just stunning xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is weer heel leuk gemaakt met de maan en de tekst vind ik er weer heel mooi bij passen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful card Gerrina - the background is so subtle and perfect for the image
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne kaart heb je gemaakt en de zachte kleuren maken het,geheel.zo mooi. En de tekst past er perfect bij. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! The girl on the moon is stunning. Thank you for joining us at A Place to Start. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You found a lovely piece from your box, it's a perfect background for your moon image, and I so agree with your thoughs of spending January - inside, LOL Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge #107.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina