"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

vrijdag 31 maart 2023

Sterke vrouw / Strong woman

 Al heel lang had ik niet met mijn Gelliplate gewerkt. Dus op een van de donderdagmiddagen bij mij zijn we daarmee aan de slag gegaan. Met een van de simpele technieken met inkt, in dit geval Distress Oxide inkt. Ik had net mijn nieuwe stempels van Hampton Art binnen; wat Rongrong dames. En er lag nog een stempelset op mijn tafel waarvan ik nog niet alle stempels gebruikt had. Samen met heel wat stencils kwamen er onder heel veel babbelen, wat thee en koekjes weer 3 kaarten/Pages onder mijn handen vandaan.
Dit is de tweede die ik maakte:

I hadn't worked with my Gelliplate for a long time. So on one of my Thursday afternoons we started working with that. With one of the simple techniques with ink, in this case Distress Oxide ink. I just received my new stamps from Hampton Art; some Rongrong ladies. And there was another stamp set on my table of which I hadn't used all the stamps yet. Together with a lot of stencils, after a lot of chatting, some tea and cookies, 3 cards/Pages came out from under my hands.
This is the second one I made:




Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Aall&Create, Hampton Art
Stencil: Joy
Inkt: Versafine Onyx black, DO Abandoned coral, Salty ocean, Wild honey, Tattered rose, Kitch flamingo, Uncharted mariner en Villianous potion
Overige: Aquarelpapier, gelliplate, blendingtool, zwarte gelpen, kwast en water



Creatieve groetjes,

Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
Arty Divas: March
Simon Says Stamp Mondaychallenge:  Stencil it
Simon Says Stamp Wednesdaychallenge: Anything goes
Lilypatch Crafty Friends challenge: #202 Anything goes
NBUS Challenge: #48
Inkspirational: #286 Moodboard 

8 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt met de Gelli Plate. en mooi met de sterke dame..
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So nicely put together Gerrina, a lovely blend of stencil, inks and stamping and the colour palette very pleasing on the eye.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a fabulous page Gerrina - that background is gorgeous, and that is one stunning image, so beautifully used with her striding through the 'door'
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Het lijkt een beetje op de achtergrond op mijn kaarten van op mijn blog vandaag.
    Mijn gelliplate moet ik dringend ook nog eens gebruiken! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt met de Gelliplate. Ik gebruik hem veel te weinig.
    Nooit naar mijn zin....

    Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De gelliplate is hier al heel lang niet meer gebruikt, toch maar eens gaan doen weer als ik dit zo zie. Mooie achtergrond en heel gaaf die muur met poort waarde dame doorheen komt stappen! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun and beautiful gelli plate background! I love all the colors and patterns! Thank you for joining us at Inkspirational!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina